Poster: Estacy
ha, vinyl. Heerlijk.?
Let er op dat je de naald en arm goed instelt, de speler waterpas zet, en het volume hard.
Poster: D-Jesse
Vanmiddag om 17:00 een guestmix van mij op Eclectic, please check it out!
En Bas, hoe duur was die mac mini?
Poster: D-Jesse
Leuk Bas! En dat is niet zo duur! 1ste hands? En welk jaar? Denk ook dat ik een Mac mini ga kopen, vooral om Logic uit te proberen. Nadeel is dat FL er niet op kan..
Poster: HeroS_NL
Even snel een vraag, werkt de link functie op de cdj-2000's ook als er geen djm als mixer is? Ik weet dat de on-air displays alleen werken met sommige pioneer djm's.. (moet vanavond draaien op 2x cdj 2000 nexus en een dateq xtc mixer, fuck logic haha)
Poster: Mr-
ja, dan zitten de spelers waarschijnlijk gewoon met een link cabel met elkaar verbonden. dat on air is alleen bij de djm 900 en 2000 (nxs) maar is ook alleen als deze ook met een router verbonden zijn. met de dateq is er verder niks aan de hand!
Poster: RemcoRelion
Ik heb totaal geen verstand van speakers bouwen en ik weet ook niemand die wel weet dus dat wordt hem niet haha.
Maar ik zat te kijken naar de RCF ayara ten uit me hoofd dat hij heette maar die ging van 35 tot 130 en aangezien ik veel hardstyle en house luister vroeg ik me af of ik niet beter tot 150-200 hertz kan kijken? de krk haalt namelijk 34 tot 150 en de m-audio gaat van 20-200 dus deze lijkt me persoonlijk eigenlijk het beste
Vandaar dat iemand me hier misschien wat meer kon helpen. Het is puur voor luisteren en zaterdag avondjes met 10 man maximaal