De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

MichaelMiller    posted on 07-12-2012 01:09
Poster: Maracas
Ik vind het wel serieus ongelofelijk dat 6 op de 8 forum bitchfights altijd eindigen met een wedstrijdje 'wie het beste kan spellen'.

Who cares?Embarassed

Nergens voor nodig als er gewoon wordt gereageerd op wat er werkelijk toe doet. En dat doet hij dus niet.

Zie edits vorige pagina
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 07-12-2012 @ 01:10:11 (11%)
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 01:12
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?
Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.
Maracas    posted on 07-12-2012 01:15
Iets heel anders trouwens even.?

Leuk mokkel in de startpost!Embarassed
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Tekhead    posted on 07-12-2012 01:16
Poster: MichaelMiller
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?
Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.

Als ik mij niet vergis hebben wij ooit eens op dergelijke wijze een probleem opgelost, correct me if i'm wrong Michael.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 07-12-2012 01:18
Iets heel anders trouwens even.?

Leuk mokkel in de startpost!Embarassed

Bwahh, not my cup of thee. Estacy, ik wil Fernanda op de Openingpost.
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 01:19
@Maracas haha, totaaaal niet mijn smaak iig!Winking my eye?
@Tekhead uhhhm, zou best kunnen? Kan het me niet echt herinneren(?). Iedereen heeft wel eens meningsverschillen, iedereen maakt fouten (zolang je toegeeft niks aan de hand), maar ik heb je altijd een erg redelijk persoon gevonden hier op het forum??
Vooral op internet is de kans groot dat je weleens clasht met iemand. Ligt denk ik aan het feit dat je dingen makkelijk heel anders kan interpreteren dan dat ze werkelijk bedoeld zijn hier.
Maracas    posted on 07-12-2012 01:21
Hmm, twijfelgevalletje, ik zou dr spreekwoordelijk wel doen denk ikFoot in Mouth
Martullia    posted on 07-12-2012 01:23
Bij mij mag ze ook wel een keer aan de knoppen draaien Thumbs Up
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 01:24
Haha, oh god.. de Late Leeuw waarvoor het bedoeld is. Niet gewend!
Maracas    posted on 07-12-2012 01:25
Iemand die mn remix van Apster - Marrakech diggt hier trouwens??http://bit.ly/SBFlye
Tekhead    posted on 07-12-2012 01:27
@Maracas haha, totaaaal niet mijn smaak iig!Winking my eye?
@Tekhead uhhhm, zou best kunnen? Kan het me niet echt herinneren(?). Iedereen heeft wel eens meningsverschillen, iedereen maakt fouten (zolang je toegeeft niks aan de hand), maar ik heb je altijd een erg redelijk persoon gevonden hier op het forum??
Vooral op internet is de kans groot dat je weleens clasht met iemand. Ligt denk ik aan het feit dat je dingen makkelijk heel anders kan interpreteren dan dat ze werkelijk bedoeld zijn hier.
 All? merci he Happy, laughing
Hoe was jouw vroegere gebruikersnaam hier op djr ? ik weet wzeer zeker dat als jij het was, het niet onder je huidige naam was.
Op internet voelen sommige zich ook veilig en stoer zodat ze soms alle remmen loslaten in hun communicatie. En uiteraard worden sommige zaken verkeerd begrepen en loopt het veelal uit de hand.
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 01:29
Poster: Tekhead
All? merci he Happy, laughing
Hoe was jouw vroegere gebruikersnaam hier op djr ? ik weet wzeer zeker dat als jij het was, het niet onder je huidige naam was.
Op internet voelen sommige zich ook veilig en stoer zodat ze soms alle remmen loslaten in hun communicatie. En uiteraard worden sommige zaken verkeerd begrepen en loopt het veelal uit de hand.

DJ Qualix, behoorlijk lang geleden. Waar ging het over dan??
Het valt me trouwens mee qua miscommunicatie tussen Nederlanders & Belgen hier. Zit hier ondertussen al een behoorlijke tijd, maar nog niet echt significante misverstanden geweest naar mijn weten..Happy, laughing?
Misschien ligt het er ook aan dat wij bijvoorbeeld niet snel op internet zetten dat we gaan poepen, haha.
Maracas    posted on 07-12-2012 01:32
Misschien ligt het er ook aan dat wij bijvoorbeeld niet snel op internet zetten dat we gaan poepen, haha.

Eyhh, check mn facebookCry Delen als een Baasss!
Tekhead    posted on 07-12-2012 01:41
DJ Qualix, behoorlijk lang geleden. Waar ging het over dan??
Het valt me trouwens mee qua miscommunicatie tussen Nederlanders & Belgen hier. Zit hier ondertussen al een behoorlijke tijd, maar nog niet echt significante misverstanden geweest naar mijn weten..Happy, laughing?

Neen, dan was dat niet met jou, dat weet ik wel zeker. het is idd zo dat de miscommunicatie hier tussen Vamingen en Nederlanders te verwaarlozen is, maar is ooit anders geweest hoor, vooral ik, als antwerpenaar had het soms moeilijk met gebrek aan humor van meerdere gebruikers hier, en dan niet zozeer om de verschillende betekenissen voor sommige woorden, maar eerder over het taalgebruik.
FSR    posted on 07-12-2012 01:58
Zeer opmerkelijk inderdaad,

Laat ik even een antal dingen uit eigen ervaring en visie vertellen.
Ben zelf 20 jaar (precies goed tussen de 17 en 24 in denk ik zo :Embarassed)

1 - Leeftijd = ervaring, gaat maar voor een klein gedeelte op. Mijn motto: 'onder de zwaarste omstandigheden groeit men het hardst!'
2 - Iemand 'beledigen' is sowieso 'af'. En dit is ook niet meer goed te praten. Een discussie is een (zakelijk) meningsverschil of anders een (persoonlijke) andere visie die gefundeerd is door ervaringen in zijn of haar leven. Zodra iemand persoonlijk begint te worden dan is het 'done'. Dan kun je vertrekken. En wel direct wat mij betreft.
3 - Het verbaasd mij ook zwaar dat dit soort (opmerkelijke?) discussies JUIST plaatsvinden in de muziekwereld! Wij (artiesten) hebben maar 1 doel, en dat is onze klanten tevreden maken en krijgen door ons (plezierige) werk uit te oefenen! Elkaar hierin supporten en adviseren waar kan is gewenst danwel NOODZAKELIJK! Om maar te zwijgen over het feit dat muziek ons allen 'verbindt'?

Persoonlijk compliment nog voor Micheal Miller. Jij hebt mijn waardering?Cry

Succes!
Maracas    posted on 07-12-2012 02:01
Jullie moeten gewoon allemaal niet zo zeuren :P Lekker laten gaan, en geen zorgen voor de dag van morgen
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 02:10
@FSR Thanks! Ja, ik ben het natuurlijk met je eens.Winking my eye Ik vind het ook opmerkelijk dat het juist in de muziekwereld is.
Over het algemeen kan ik persoonlijk in ieder geval altijd enorm goed opschieten met andere muzikanten.?
Je hebt gewoon een ongelooflijke passie gemeen en dat werkt heel erg goed. Alleen is voor veel mensen een forum ook een soort uitlaatklep waar ze hun frustraties neergooien en uiten op anderen. Relatief valt dat hier wel mee. Het muzikale niveau is hier trouwens ook naar beneden gegaan (helaas). Veel zeer gewaardeerde members zijn vertrokken, daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.?
Dit is meer een chat/promotie-forum geworden in mijn ogen.
?
@Maracas Niet zorgen maken om morgen. Wel zorgen maken om 21 december; We gaan eraan hoor! Alleen de Moslims blijven leven, zij leven in 1400nogwat. Die hebben nog zo'n 600 jaar te gaan.?
Maracas    posted on 07-12-2012 02:14
Gelukkig heb ik de 20e dan nog mn laatste boeking hehe :P
MichaelMiller    posted on 07-12-2012 02:15
Gelukkig heb ik de 20e dan nog mn laatste boeking hehe :P

haha, ik mag ook niet klagen. Deze 2 weken zoveel party'en + 4x draaien!
Maracas    posted on 07-12-2012 02:19
Nice, ga je nye nog vertegenwoordigen?
FSR    posted on 07-12-2012 02:22
@Michealmiller

Over het niveau kan ik niet spreken, ben daarvoor nog echt te kort hier. Ik wil het wel graag van je aannemen Winking my eye!
?
Voor de rest heb ik er genoeg over gezegd, en ga ik nu slapen.?

Truste!
Tekhead    posted on 07-12-2012 02:25
Poster: FSR
Zeer opmerkelijk inderdaad,

Laat ik even een antal dingen uit eigen ervaring en visie vertellen.
Ben zelf 20 jaar (precies goed tussen de 17 en 24 in denk ik zo :Embarassed)

1 - Leeftijd = ervaring, gaat maar voor een klein gedeelte op. Mijn motto: 'onder de zwaarste omstandigheden groeit men het hardst!'
2 - Iemand 'beledigen' is sowieso 'af'. En dit is ook niet meer goed te praten. Een discussie is een (zakelijk) meningsverschil of anders een (persoonlijke) andere visie die gefundeerd is door ervaringen in zijn of haar leven. Zodra iemand persoonlijk begint te worden dan is het 'done'. Dan kun je vertrekken. En wel direct wat mij betreft.
3 - Het verbaasd mij ook zwaar dat dit soort (opmerkelijke?) discussies JUIST plaatsvinden in de muziekwereld! Wij (artiesten) hebben maar 1 doel, en dat is onze klanten tevreden maken en krijgen door ons (plezierige) werk uit te oefenen! Elkaar hierin supporten en adviseren waar kan is gewenst danwel NOODZAKELIJK! Om maar te zwijgen over het feit dat muziek ons allen 'verbindt'?

Persoonlijk compliment nog voor Micheal Miller. Jij hebt mijn waardering?Cry

Succes!

• Leeftijd is ervaring idd, maar belang ervan hangt af van meerdere factoren, en is niet oneindig. Sommige zijn mentaal al volwassen op hun 15-16 jaar, andere worden het nooit, ook al zijn ze 75.
  • Beledigen is een begrip met veel ruimte voor interpretatie, war ik mee bedoel dat er zijn die elke opmerking, aanmerking, zelfs opbouwende kritiek of goede raad, niet aanvaarden en zien als een belediging op hun werk of persoonlijkheid, tja dan heeft die persoon een probleem en kan je de goede bedoelingen beter achterwege laten.
  • Mij verbaasd het helemaal niet, want ook in de muziekbusiness is de concurrentie moorden en wordt er hard gevochten voor erkenteiijkheid en een plaatje tussen de grote jongens, dat is niet anders dan in andere sectoren.
Tekhead    posted on 07-12-2012 02:48
@FSR Thanks! Ja, ik ben het natuurlijk met je eens.Winking my eye Ik vind het ook opmerkelijk dat het juist in de muziekwereld is.
Over het algemeen kan ik persoonlijk in ieder geval altijd enorm goed opschieten met andere muzikanten.?
Je hebt gewoon een ongelooflijke passie gemeen en dat werkt heel erg goed. Alleen is voor veel mensen een forum ook een soort uitlaatklep waar ze hun frustraties neergooien en uiten op anderen. Relatief valt dat hier wel mee. Het muzikale niveau is hier trouwens ook naar beneden gegaan (helaas). Veel zeer gewaardeerde members zijn vertrokken, daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.?
Dit is meer een chat/promotie-forum geworden in mijn ogen.

Ik denk dat ik als een van de oudere op het forum hier (leeftijd en lidmaatschap) een mooi vergelijk kan maken over hoe het vroeger hier was, en hoe het nu is. Vroeger waren de iets oudere members hier degene die de hoofdmacht uitmaakte, aangevuld met iets jongeren met een volwassen houding, en meestal met redelijk wat ervaring als dj of met veel potentieel.
Er werd veel meer op een volwassen manier met elkaar omgegaan en respect voor de ouderen was geen vies woord. ook de verbondenheid en de spontane aanbiedingen voor hulp was geen ijdele hoop, er werd niemand scheef bekeken omwille van zijn voorkeur van Gear, en was men dankbaar voor de aangeboden hulp bij alle vragen cq problemen, en kwantiteit was evenveel aanwezig als kwaliteit, en werd er veel getolereerd, soms had het weg van een family community, het was een zalige tijd waar ik nog steeds met veel heimwee op terugkijk en verlang, maar dat zal ijdele hoop blijven, het wordt nooit meer zo als vroeger Unhappy De reden waarom het hier zoveel veranderd is is al meermaals uit de doeken gedaan.
?

@Maracas Niet zorgen maken om morgen. Wel zorgen maken om 21 december; We gaan eraan hoor! Alleen de Moslims blijven leven, zij leven in 1400nogwat. Die hebben nog zo'n 600 jaar te gaan.?
 Miljaar, dat moet ik mij nog rap bekerenHappy, laughing
PhonicM    posted on 07-12-2012 05:30

Tot op zekere hoogte moet ik je nu gelijk geven, mijn reacties zijn nu ik terug kijk niet echt fatsoenlijk. Al bedoelde ik het niet zo negatief als het over komt ik heb me te veel mee laten slepen en heb misschien mijn mening te fanatiek verdedigt. Normaal gesproken ben ik hier verstandiger in, en toon ik meer respect voor anderen hun mening. Mochten er mensen zijn die ik beledigt heb dan wil ik hierbij aan hun mijn excuses aanbieden. Ik had achter af gezien niet over de woonplaats, of leeftijd van mensen moeten beginnen, waarmee ik andere belachelijk maakte. Ook op jou reactie had ik verstandiger moeten reageren. Iets typen achter een schermpje gaat zo makkelijk waardoor je ook dingen zegt die je anders nooit zou doen. Verder hoop ik dit achter ons te kunnen laten. En tot en met 21ste de sfeer & het niveau gezamenlijk te verbeteren.
User edit by PhonicM on 07-12-2012 @ 05:45:21 (6%)
Maracas    posted on 07-12-2012 07:59
Dit noem ik nou een volwassen reactie!?Embarassed

206 Users online: 22 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 44.401
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.432.775