Poster: Maracas
Ik vind het wel serieus ongelofelijk dat 6 op de 8 forum bitchfights altijd eindigen met een wedstrijdje 'wie het beste kan spellen'.
Who cares?
Poster: MichaelMiller
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?
Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.
Iets heel anders trouwens even.?
Leuk mokkel in de startpost!
Poster: MichaelMillerAll? merci he
@Maracas haha, totaaaal niet mijn smaak iig!?
@Tekhead uhhhm, zou best kunnen? Kan het me niet echt herinneren(?). Iedereen heeft wel eens meningsverschillen, iedereen maakt fouten (zolang je toegeeft niks aan de hand), maar ik heb je altijd een erg redelijk persoon gevonden hier op het forum??
Vooral op internet is de kans groot dat je weleens clasht met iemand. Ligt denk ik aan het feit dat je dingen makkelijk heel anders kan interpreteren dan dat ze werkelijk bedoeld zijn hier.
Poster: Tekhead
All? merci he
Hoe was jouw vroegere gebruikersnaam hier op djr ? ik weet wzeer zeker dat als jij het was, het niet onder je huidige naam was.
Op internet voelen sommige zich ook veilig en stoer zodat ze soms alle remmen loslaten in hun communicatie. En uiteraard worden sommige zaken verkeerd begrepen en loopt het veelal uit de hand.
Misschien ligt het er ook aan dat wij bijvoorbeeld niet snel op internet zetten dat we gaan poepen, haha.
DJ Qualix, behoorlijk lang geleden. Waar ging het over dan??
Het valt me trouwens mee qua miscommunicatie tussen Nederlanders & Belgen hier. Zit hier ondertussen al een behoorlijke tijd, maar nog niet echt significante misverstanden geweest naar mijn weten..?
Misschien ligt het er ook aan dat wij bijvoorbeeld niet snel op internet zetten dat we gaan poepen, haha.
Gelukkig heb ik de 20e dan nog mn laatste boeking hehe :P
Poster: FSR
Zeer opmerkelijk inderdaad,
Laat ik even een antal dingen uit eigen ervaring en visie vertellen.
Ben zelf 20 jaar (precies goed tussen de 17 en 24 in denk ik zo :)
1 - Leeftijd = ervaring, gaat maar voor een klein gedeelte op. Mijn motto: 'onder de zwaarste omstandigheden groeit men het hardst!'
2 - Iemand 'beledigen' is sowieso 'af'. En dit is ook niet meer goed te praten. Een discussie is een (zakelijk) meningsverschil of anders een (persoonlijke) andere visie die gefundeerd is door ervaringen in zijn of haar leven. Zodra iemand persoonlijk begint te worden dan is het 'done'. Dan kun je vertrekken. En wel direct wat mij betreft.
3 - Het verbaasd mij ook zwaar dat dit soort (opmerkelijke?) discussies JUIST plaatsvinden in de muziekwereld! Wij (artiesten) hebben maar 1 doel, en dat is onze klanten tevreden maken en krijgen door ons (plezierige) werk uit te oefenen! Elkaar hierin supporten en adviseren waar kan is gewenst danwel NOODZAKELIJK! Om maar te zwijgen over het feit dat muziek ons allen 'verbindt'?
Persoonlijk compliment nog voor Micheal Miller. Jij hebt mijn waardering?
Succes!
@FSR Thanks! Ja, ik ben het natuurlijk met je eens.Ik vind het ook opmerkelijk dat het juist in de muziekwereld is.
Over het algemeen kan ik persoonlijk in ieder geval altijd enorm goed opschieten met andere muzikanten.?
Je hebt gewoon een ongelooflijke passie gemeen en dat werkt heel erg goed. Alleen is voor veel mensen een forum ook een soort uitlaatklep waar ze hun frustraties neergooien en uiten op anderen. Relatief valt dat hier wel mee. Het muzikale niveau is hier trouwens ook naar beneden gegaan (helaas). Veel zeer gewaardeerde members zijn vertrokken, daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.?
Dit is meer een chat/promotie-forum geworden in mijn ogen.
Miljaar, dat moet ik mij nog rap bekeren
@Maracas Niet zorgen maken om morgen. Wel zorgen maken om 21 december; We gaan eraan hoor! Alleen de Moslims blijven leven, zij leven in 1400nogwat. Die hebben nog zo'n 600 jaar te gaan.?
Ik heb Phonic even een PM gestuurd. Kijken of we het daar wel fatsoenlijk op kunnen lossen.?
Met in plaats van discussi?ren hier gaan liggen bitchen op elkaar wordt ook niemand beter op. Wil wel dat het opgelost wordt.