De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (16/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

RamuroDiaz    posted on 11-01-2013 22:09
*#$(^#*&#$ Bijna een project af in FL studio, waar ik net een paar uur aan heb zitten werken (en tussendoor niet opgeslagen, dom ik weet het) Crasht FL Studio.... -__-
DanielDale    posted on 11-01-2013 22:28
AAAH, kapot lulligg...
Drop Beats, Not Bombs
Tekhead    posted on 11-01-2013 22:45
Poster: RamuroDiaz
*#$(^#*&#$ Bijna een project af in FL studio, waar ik net een paar uur aan heb zitten werken (en tussendoor niet opgeslagen, dom ik weet het) Crasht FL Studio.... -__-

Kieken haha

Nog een goe mopke !

DILEMMA

Zegt de ene vriend tegen de andere: ?een dilemma, wat is dat eigenlijk??

Antwoord van zijn maat: ?Wel, niets is beter om het uit te leggen dan een voorbeeld.?
?Veronderstel dat ge door omstandigheden in een groot bed ligt met links van u een bloedmooi meisje, rechts een homo.?
?Wie gaat ge dan de rug toekeren???
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 12-01-2013 @ 01:01:36 (100%)
Bambilaner    posted on 12-01-2013 01:28
Geniaal, Tek!
www.facebook.com/vinniebegooddj
FSR    posted on 12-01-2013 07:35
Het duurde ongeveer 5 seconden voordat ik de grap begreep. Maar daarna had ik de slappe lach om 7:35 ^^.

Zeer grappig Tek!Embarassed
chef    posted on 12-01-2013 11:26
Ik sta binnekort in discotheek Brothers waar ik de avond mag openen voor 1000 man. Het is mijn eerste echt grote 'optreden' hoeveel moet ik hier voor vragen? Wat is gebruikelijk?
D-Jesse    posted on 12-01-2013 12:09
Hahahaha geweldig!

@Chef ik zit ook met zo'n probleem. Ik mag binnenkort wss in Panama, Amsterdam draaien. Georganiseerd door een oude jongen van m'n school (wel echt een feest waar je een kaartje voor moet kopen). Zal ik dit voor niks doen? Het is natuurlijk wel huge promotie en hij wil dat ik 't graag voor gratis doe. Slim of niet?
MrQreeny    posted on 12-01-2013 12:23
Ligt er aan of er uitzicht is op meer... Als je bij voorhand al weet dat het eenmalig is zou je jezelf niet serieus nemen als je niks vraagt tenzij je diegene miss heel goed kent. Als er wel uitzicht is op iets structureels kan je het zien als investering en kan je het misschien zo afspreken: als het alsnog eenmalig wordt krijg je bedrag x. Mag je daarentegen meerdere keren terugkomen was dit 'warm'draaien en was deze keer 'gratis' (tussen haakjes omdat je de volgende keer gewoon casht, vandaar dat ik zei dat je het dan kan zien als investering)...
'Music is the universal language of mankind...'
chef    posted on 12-01-2013 12:25
Ik ken de organisator ook. Is collega van ee vriend van me. Hij vroeg om een demo die ik hem gestuurd heb en hij had dus dit goede nieuws. na mij komt yellow clan la Fuente of Billkathedraal clit. Ik vind het al geweldig dat ik mag draaien maar wil niet gratis doeN. Wat zal ik vragen..?
D-Jesse    posted on 12-01-2013 12:42
Poster: chef
Ik ken de organisator ook. Is collega van ee vriend van me. Hij vroeg om een demo die ik hem gestuurd heb en hij had dus dit goede nieuws. na mij komt yellow clan la Fuente of Billkathedraal clit. Ik vind het al geweldig dat ik mag draaien maar wil niet gratis doeN. Wat zal ik vragen..?

Vragen wat hij in gedachte had! Dat is misschien handig!
Certas    posted on 12-01-2013 13:41
Poster: D-Jesse
Vragen wat hij in gedachte had! Dat is misschien handig!

Ik denk niet dat dat een verstandige keuze is, dan laat je eigenlijk al gelijk blijken dat je niet professioneel bezig bent en het eigenlijk voor een habbekrats wilt doen haha :p
?
Ligt er denk ook aan hoelang je gaat draaien?
http://www.soundcloud.com/Certas
chef    posted on 12-01-2013 14:53
Heb gedaan wat mrqreeny zei. En ik mag dus vaker draaien mits Ik goed draai uiteraard en krijg een vergoeding van rond de 100 het is maar 2uurtjes dan komt la Fuente
Estacy    posted on 12-01-2013 14:58
leuk bedrag, zorg dat je wat kaartjes met je info meehebt.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MichaelMiller    posted on 12-01-2013 16:16
Poster: D-Jesse
Ik zit ook met zo'n probleem. Ik mag binnenkort wss in Panama, Amsterdam draaien. Georganiseerd door een oude jongen van m'n school (wel echt een feest waar je een kaartje voor moet kopen). Zal ik dit voor niks doen? Het is natuurlijk wel huge promotie en hij wil dat ik 't graag voor gratis doe. Slim of niet?

Dan sowieso gratis doen zou ik zeggen. Een klein bedrag is dan stom om te vragen, omdat het je niks oplevert, ik denk zelfs minder dan dat je het gratis doet. Ik zou ik die situatie dan gratis draaien, maar wel gratis drank bijvoorbeeld (zit er 99% van de keren bij).?Je geeft een mooi gebaar af, versterkt de band al meteen en als je het verkloot dan ben je ook nog niet helemaal afgeschreven. Las pas dat je alleen eenmalig op een schoolfeest gedraaid hebt, dus zonder (veel) echte draaiervaring ineens in een volgens mij pretty coole tent draaien als de Panama is ook best een grote stap, en een mooie kans om jezelf te bewijzen en laten zien wat je kunt.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
D-Jesse    posted on 12-01-2013 16:50
Poster: MichaelMiller
Dan sowieso gratis doen zou ik zeggen. Een klein bedrag is dan stom om te vragen, omdat het je niks oplevert, ik denk zelfs minder dan dat je het gratis doet. Ik zou ik die situatie dan gratis draaien, maar wel gratis drank bijvoorbeeld (zit er 99% van de keren bij).?Je geeft een mooi gebaar af, versterkt de band al meteen en als je het verkloot dan ben je ook nog niet helemaal afgeschreven. Las pas dat je alleen eenmalig op een schoolfeest gedraaid hebt, dus zonder (veel) echte draaiervaring ineens in een volgens mij pretty coole tent draaien als de Panama is ook best een grote stap, en een mooie kans om jezelf te bewijzen en laten zien wat je kunt.

Thanks voor je antwoord, van dat drank is een goeie haha. Ja heb niet veel echt leuke gigs in clubs gehad buiten schoolfeesten, en het gaat mij ook meer om de lol en promotie. En idd, een klein bedrag heb je ook niet veel aan. bedankt Happy, laughing
rorex    posted on 12-01-2013 22:44
WTF. Woensdag avond een CDJ2000 + flightcase 2e hands gekocht voor 1050 euro. (Goede deal!)
word ik net gebeld dat ze per ongeluk een verkeerde CDJ hebben verkocht en dat ze hem terug willen kopen.
Nu ben ik de moeilijkste niet, maar vervelend is het wel...
D-Jesse    posted on 12-01-2013 22:48
Ik zou het niet doen haha, wow dat was idd een mooie deal haha. 2 cdj2000's + 1 flightcase voor 1050.. Is nog nieteens de helft van 1 nieuwe cdj2000 haha
Certas    posted on 12-01-2013 22:49
Poster: rorex
WTF. Woensdag avond een CDJ2000 + flightcase 2e hands gekocht voor 1050 euro. (Goede deal!)
word ik net gebeld dat ze per ongeluk een verkeerde CDJ hebben verkocht en dat ze hem terug willen kopen.
Nu ben ik de moeilijkste niet, maar vervelend is het wel...

Verkocht is verkocht toch? haha, is gewoon heel slordig..
rorex    posted on 12-01-2013 23:01
@d-jesse het gaat om 1 cdj.

@certas Je hebt gelijk. Aan de andere kant heb ik ook weer geen zin om moeijlijk te gaan doen.?

Tekhead    posted on 13-01-2013 00:20
Poster: rorex
@d-jesse het gaat om 1 cdj.

@certas Je hebt gelijk. Aan de andere kant heb ik ook weer geen zin om moeijlijk te gaan doen.?

als't een partikulier is zou ik hem terug verkopen, als het een winkel is niet.
MrQreeny    posted on 13-01-2013 02:17
@rorex

Als iedereen zoals jou zou zijn, was er een hoop minder shit in deze wereld! Dat is iig 1 ding wat zeker is.
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 13-01-2013 @ 02:18:00 (38%)
Tekhead    posted on 13-01-2013 11:12
probeer anders tot een vergelijk te komen, ietsje bijbetalen en zun wat laten vallen.
Tekhead    posted on 13-01-2013 17:39
een vraagje aan de gamers hier.

Ik heb voor m'n zoon een PS3 slim gekocht en hebben hem via de wifi instellingen online gezet, nieuwe account aangemaakt voor de store (account gebruikt die ik via m'n Mac net heb aangemaakt) en getest op de PS3 en dat was allemaal ok, nu vraagt die site om een toestel te selecteren voor het Network, heb ik dat nodig om games te kopen en downloaden of is dit enkel nodig voor online games tegen andere, en waarom is een network kaart nodig die je in gamesstore's kan kopen ?
RyanSilva    posted on 15-01-2013 08:27
Dikke pak sneeuw alles.?Embarassed
http://twitter.com/djryansilva
Certas    posted on 15-01-2013 08:39
Poster: RyanSilva
Dikke pak sneeuw alles.?Embarassed

Hier in Alkmaar gelukkig niet! Kon nog rustig op me scootert naar stage Happy, laughing Ligt misschien 1 a 2 cm.

143 Users online: Lead & 13 Guests (129 Unknown)
Pages generated today : 86.278
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.652