Poster: RamuroDiaz
*#$(^#*&#$ Bijna een project af in FL studio, waar ik net een paar uur aan heb zitten werken (en tussendoor niet opgeslagen, dom ik weet het) Crasht FL Studio.... -__-
Poster: chef
Ik ken de organisator ook. Is collega van ee vriend van me. Hij vroeg om een demo die ik hem gestuurd heb en hij had dus dit goede nieuws. na mij komt yellow clan la Fuente of Billkathedraal clit. Ik vind het al geweldig dat ik mag draaien maar wil niet gratis doeN. Wat zal ik vragen..?
Poster: D-Jesse
Vragen wat hij in gedachte had! Dat is misschien handig!
Poster: D-Jesse
Ik zit ook met zo'n probleem. Ik mag binnenkort wss in Panama, Amsterdam draaien. Georganiseerd door een oude jongen van m'n school (wel echt een feest waar je een kaartje voor moet kopen). Zal ik dit voor niks doen? Het is natuurlijk wel huge promotie en hij wil dat ik 't graag voor gratis doe. Slim of niet?
Poster: MichaelMiller
Dan sowieso gratis doen zou ik zeggen. Een klein bedrag is dan stom om te vragen, omdat het je niks oplevert, ik denk zelfs minder dan dat je het gratis doet. Ik zou ik die situatie dan gratis draaien, maar wel gratis drank bijvoorbeeld (zit er 99% van de keren bij).?Je geeft een mooi gebaar af, versterkt de band al meteen en als je het verkloot dan ben je ook nog niet helemaal afgeschreven. Las pas dat je alleen eenmalig op een schoolfeest gedraaid hebt, dus zonder (veel) echte draaiervaring ineens in een volgens mij pretty coole tent draaien als de Panama is ook best een grote stap, en een mooie kans om jezelf te bewijzen en laten zien wat je kunt.
Poster: rorex
WTF. Woensdag avond een CDJ2000 + flightcase 2e hands gekocht voor 1050 euro. (Goede deal!)
word ik net gebeld dat ze per ongeluk een verkeerde CDJ hebben verkocht en dat ze hem terug willen kopen.
Nu ben ik de moeilijkste niet, maar vervelend is het wel...
Poster: rorex
@d-jesse het gaat om 1 cdj.
@certas Je hebt gelijk. Aan de andere kant heb ik ook weer geen zin om moeijlijk te gaan doen.?
Poster: RyanSilva
Dikke pak sneeuw alles.?