De Late Leeuw Chatcorner deel 56 (10/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Estacy    posted on 06-12-2012 22:14
De Late Leeuw Chatcorner Deel 56
'De plek?waar de DJR-family al hun (off-topic) gezeik kwijt kan!'

De regels om het leuk te houden:
  • Geen discriminatie.
  • Geen gevloek.
  • Geen bashing.
  • Geen sms/chat taal.
  • Geen spam / links naar webshops.

'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 06-12-2012 @ 22:15:00 (1%)

What do you think about De Late Leeuw Chatcorner deel 56 ??

Vote :   1 member likes this  

DanielDale    posted on 22-12-2012 01:24
Mmmmm, kijk nog even, vind een mac wel heel fijn namelijk. Ook voor rekordbox, itunes, internet etc.
Drop Beats, Not Bombs
MrQreeny    posted on 22-12-2012 07:06
Zozo nieuw recordje denk ik... van 20.30 tot 06.30 gedraaid xD.. Nu maar ff pitten :P
'Music is the universal language of mankind...'
DanielDale    posted on 22-12-2012 09:55
Hahaha gek!!
Drop Beats, Not Bombs
Tekhead    posted on 22-12-2012 11:12
Poster: MrQreeny
Zozo nieuw recordje denk ik... van 20.30 tot 06.30 gedraaid xD.. Nu maar ff pitten :P

tijd voor een schoonheidsnapje nu !
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
D-Jesse    posted on 22-12-2012 11:33
Poster: DanielDale
Mmmmm, kijk nog even, vind een mac wel heel fijn namelijk. Ook voor rekordbox, itunes, internet etc.

Die 3 dingen heb je ook voor PC XD
Tekhead    posted on 22-12-2012 11:43
Poster: D-Jesse
Die 3 dingen heb je ook voor PC XD

werk toch fijner op Mac
D-Jesse    posted on 22-12-2012 11:53
Poster: Tekhead
werk toch fijner op Mac

Dat zal best.
Als je het zelf fijner vindt werken, moet je een mac nemen. Heb nog nooit echt een mac gebruikt voor Rekordbox enzo dus ja. Ook draai ik nieteens zovaak op Pioneer dus Rekordbox op m'n laptop is voldoende.

Hangt echt af waarvoor je het gaat gebruiken en of je dat fijner vindt op Apple of PC.
MarcoMartinez    posted on 22-12-2012 16:16
BTW
Als ge vreemd volk aan u deur ziet staan, Met pluimen op hun hoofd, en een steen rond hunne nek.. Niet panikeren he! T'zen de Maya's met ne nieuwe kalender Happy, laughing

Ha ha GEWELDIG rol hier bijna van de bank af van het lachen!
Hoe kom je dr op?
www.djmarcomartinez.com
MrQreeny    posted on 22-12-2012 16:44
tijd voor een schoonheidsnapje nu !

Dat was zeker niet overbodig :P Vanavond weer verder party-en haha! Het leven is zo mooi :D!!
User edit by MrQreeny on 22-12-2012 @ 16:45:39 (6%)
MrQreeny    posted on 22-12-2012 16:44
dubbel
User edit by MrQreeny on 22-12-2012 @ 16:45:19 (97%)
Avez    posted on 22-12-2012 17:48
Poster: MrQreeny

Ho is 9 uurtjes, hoe houd je dat vol man. Wat voor feest was het?
http://facebook.com/avineofficial | Be strong
Yorick    posted on 22-12-2012 17:51
Poster: Avez
Ho is 9 uurtjes, hoe houd je dat vol man. Wat voor feest was het?

Correctie is 10 uur.

Ik maak minimaal twee avonden in de week mee van acht uur draaien.
En het temp ligt tussen de 40 a 45 platen per uur met pieken richting de 50 soms Happy, laughing.

MichaelMiller    posted on 22-12-2012 18:24
Vorige week 11 uur.. ?Cool
HipHop-kampioenschappen voor zo'n 5000 man. Was erg leuk om te doen, eens wat anders dan de standaard gigs.?
Had wel 's ochtends een beetje een hangover, haha. 2 uur geslapen na een gala van andere middelbare school hier in Deurne.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
TripleSpin    posted on 22-12-2012 18:26
Was jij dat Michael? Was daar ook aanwezig. Dansschool waar ik les geef moest daar ook dansen.
Was inderdaad ontzettend druk.
We don't live in your shadow, but we grow in your shade
MichaelMiller    posted on 22-12-2012 18:28
Gaaf @TripleSpin! Ja, was van 8 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds.?
Had het aan het eind wel eventjes zwaar, maar heb niet eens 1 fout gemaakt. Was wel tevreden, daarna echt meteen mijn bed ingegaan om vervolgens de dag erna 's ochtends naar Tilburg te treinen om weer te draaien..Happy, laughing
?
Cool dat je les geeft in dansen! Heb dat vroeger 3 jaar gedaan, ook IDO wedstrijden + NK/Dutch Open enz. gedaan. Nog een paar leuke medailles hangen! Jammer dat ik heb moeten stoppen, maar doe nu genoeg met muziek nog!?
TripleSpin    posted on 22-12-2012 18:42
Jij bent dus ook al een dans fanaat haha. Ik ben zelf op m'n 8 begonnen tot m'n 20e. Toen ben ik tot grote spijt gestopt. Ook meegedaan in de begindagen van de ido/ssn. Nog nederlands kampioen geweest zelfs haha.
Maar ik miste het ook, ben een jaar terug weer begonnen met een eigen cursus geven bij m'n oude dansschool.

Was al dat licht wat er hing ook van jou? Zag er ook aardig goed uit. Alleen jammer van de hitte daar en de lekkende buizen aan het plafond haha.
MichaelMiller    posted on 22-12-2012 18:46
Nope, dat licht niet, haha. Alles was wel goed geregeld; Freek Gerris Stagesupport. Hele aardige gasten ook.?
http://www.fgstagesupport.nl/?

Ik had ook iets gehoord over die lekkende buizen, verder niet echt iets van meegekregen. Hoe was het volume? Ik stond onder de speakers, dus ik zorgde gewoon dat ik overal in het groen bleef draaien en liet de rest aan die gasten over. Volgens mij zat dat wel goed, was live ook nog voorzichtig aan het processen.?
?
Welke crew was van jou trouwens? Reniers waarschijnlijk?
TripleSpin    posted on 22-12-2012 19:03
Geluid stond goed hard, maar klonk wel goed. Alleen die galm van een gymzaal valt weinig aan te doen.

Ik was inderdaad van reniers. Moet zeggen dat er in 4 jaar tijd heel veel is verandert.
MichaelMiller    posted on 22-12-2012 19:06
Ja, heb zoveel mogelijk rekening met alles proberen te houden. EQ's gewoon allemaal gelijk, overgelaten aan die gasten. Bass moest sowieso niet te hard anders zou dat achterin bij de zittende mensen gaan drukken. Vliegt in zo'n zaal alle kanten op inderdaad.
?
Ik heb bij Trendz gedanst, The Rebellion Rookeez vertegenwoordigt die nu. Heb in de oude crew gedanst met de 'frontman' daarvan..?
Looong time ago. Wel gaaf, in Helmond toevallig mijn eerste battle gedanst. Caf? Zeezicht, ik als kleine kiddo tegen volwassen gasten, haha.?
Vond de scene toen al te gek, het respect dat iedereen voor elkaar heeft, de discipline bij de trainingen enz..
TripleSpin    posted on 22-12-2012 19:10
Ja dat is echt top, die discipline. Heb zelf ook aan breakdance gedaan. Waren regelmatig bij dat soort battles. Ook in duitsland geweest bij battle of the year. Was wel zo geweldig.

Maar bij zeezicht dus. Leuke toko. Heb ik 4? jaar gedraaid. Tot er een nieuwe eigenaar in kwam.

Maar geluid stond goed afgesteld. Wij zaten boven en hadden geen last van het laag of hoog. Precies goed.
MichaelMiller    posted on 22-12-2012 19:12
Ja, was toen met Festival Impact. Battle of the Year is cool trouwens! Net als Red Bull BC One, dat heb ik zoveel gekeken!?
Ik ken trouwens een DJ die daar nu draait, 'DJ Bilal'. Draait ook in The Ocean hier in Deurne waar ik ook wel eens draai.?
Mooi dat het geluid goed was, heb ook geen klachten gehad. Geslaagde dag dus, hopelijk voor iedereen..Happy, laughing?
TripleSpin    posted on 22-12-2012 19:16
Bilal heb ik wel eens paar keer gezien. Maar als je ook af en toe in the ocean draait dan ken je Art ook zeker wel.
Daar heb ik jaren mee samen gedraaid bij zeezicht. Jammer dat hij zelf gestopt is met draaien. Kon een aardig plaatje wegdraaien die jongen.

Battle of the year moet je als danser gewoon een keer meegemaakt hebben. De vibe die daar hangt is echt absurd.
MarcoMartinez    posted on 22-12-2012 21:43
@ michealmiller waar heb je hier in Tilburg gedraaid?
www.djmarcomartinez.com
D-Jesse    posted on 22-12-2012 22:41
Yoow, weet iemand als je naar je stats gaat op je zippyshare account bij een upload onder 'dll'' ?naast 'prev' het aantal downloads betekent?
Tekhead    posted on 23-12-2012 00:50
Ik heb men eigen een leuk cado'ke gedaan, een ticketje vooer Awakenings in Eindhoven op 26/01

115 Users online: 8 Guests (107 Unknown)
Pages generated today : 51.087
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.461