Poster: PhonicM
ik zal ff wat open deuren in trappen probeer je te onderscheiden van de rest.
En de partysquad zit in de jurry misschien helpt het als je al hun tracks draait, en veel Jas-R & Ali B.
Commercieel zou ik niet aanraden of je moet dit altijd doen.
Beste,
Bij het lezen van de laatste pagina's in de vorige late leeuw, en vooral, na het lezen van jouw post, je manier van communiceren met de andere members hier, je omgang en gebrek aan respect voor andere hun mening, en het kleineren van de minderjarige leden hier, het uit de hoogte doen en betweterij omdat je 'ouder bent, uit de stad komt, je 'levenservaring' en maar van dat fraais, en daarom beter weet, dan hen waar alles om draait, toen moest ik even slikken en voelde ik echt PLAATSVERVANGENDE SCHAAMTE tegenover deze jongere leden. Ik heb geen idee wat je leeftijd is, maar het beeld dat je van jezelf opgehangen hebt oogt niet echt fraai. Je kleineert keer op keer degene die ja antwoord of beantwoord, terwijl zijzelf op een beleefde en rustige manier antwoorden en je vooroordelen tegenover hen op een volwassen manier trachten te weerleggen, waarmee ze aantonen dat ze meer beleefdheid en volwassen gedrag en klasse in hun kleine teen hebben dan jij in je hele lijf, vraag je dus maar eens af wie hier volwassen is !!! Ik ben geen moderator,admin, of moraalridder maar tolereer dergelijk gedrag en dito omgang tegenover hen niet, en vraag je daarom beleefd doch dringend je manier van omgang aan te passen, dank u !
LilQuint' en Estacy zijn hier al heel wat langer dan jij lid op DJR en zijn steeds heel behulpzaam, beleefd en aangenaam in omgang en weten, ondanks hun tiener leeftijd verdomd goed waarover ze praten en zijn dus meer dan zo maar members, ze zijn een toegevoegde waarde voor DJR, neem daar maar eens een voorbeeld aan, je zal er beter van worden. ?
Ik ga nu niet elke uiteenzetting die ja gaf over Joden, Marokkanen, Zionisten en jongeren elk appart verbeteren of aanpassen maar dat je meer naast de bal slaagt dan erop kan ik je wel meegeven.
Ik ga het onderdeel Marokkanen even laten voor wat het is want je haalt vanalles door elkaar, waardoor het ongeloofwaardig ?over komt en bij momenten zelfs lachwekkend is.
Wat betreft Zionisme: Als je zionisme het Al qaida van de Joden noemt, dan is er toch iets misgelopen tijdens je schoolopleiding hoor. Zionisten zijn aanhangers van het Zionisme en Zionisme is het tot stand brengen van een Joodse staat voor alleen Joodse mensen en is opgericht ?in 1948 in Basel. Zionisme is GEEN geloof maar een strekking die vooral de seculiere joden als aanhangers heeft, waar de Chaddism joden hun grootste groep zijn. Noteer alvast dat de zionisten een minderheid vormen in Israel. De gematigde Jood heeft een hekel aan de overgrote deel van de Zionisten, en door mijn Joodse achtergrond kan ik er meer dan een woordje over meepraten. Wikipedia aanhalen als referentie of als de grote informatiebron is een loopje nemen met de geschiedenis en wetenschappelijk bewezen kennis. Informeer je bij de juiste kanalen en doe iets aan je gedrag. Bedankt