new house mix (DJ TOOL!!)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

t_i_c_a    posted on 04-12-2012 21:54
my name is DJ Tica and?this is a link to my mix. You can spinn it on party's and everywhere.
http://www.youtube.com/watch?v=brPA2fq4SbU

What do you think about new house mix (DJ TOOL!!) ??

Vote :   

Gerdo    posted on 05-12-2012 10:43
Hij duurt maar 5 min!
t_i_c_a    posted on 05-12-2012 14:48
Klopt het is eigenlijk ook een preview..
ik moet vrijdag weer draaien en zal dan langer opnemen.
Bjonson    posted on 07-12-2012 19:24
heb nog nooit zo een korte mix gezien :P
t_i_c_a    posted on 08-12-2012 02:09
Ik snap dat hij te kort is, maar klinkt hij lekker? Is het goed?
Tekhead    posted on 08-12-2012 04:37
Poster: t_i_c_a
strong>Ik snap dat hij te kort is, maar klinkt hij lekker? Is het goed?

Doe jezelf een plezier Tica en maak een langere mix, minimum 12 a 15 min, deze is echt te kort om je te beoordelen. Je bent jezelf aan't forceren met deze mix om aan te tonen dat je kan beatmatchen, waarmee ik bedoel dat je vooral in het begin van de mix, de in en outro's te snel afbreekt of opensmijt waardoor de overgangen wat geforceerd gaan klinken en het niet duidelijk wordt waar je naartoe wil. Als je dezelfde platen gaat gebruiken maar verdeelt over een 12 tal miniten ipv nog geen 5 ga je direct een ander resultaat krijgen, zal je zelf ook direct horen. Er is niks mis mee alsje aan een hoog tempo platen wisselt en door de speakers jaagt, maar dan doe je dat best met Apr?s of skihut oid platen, maak geen moer uit of die overgangen vloeiend, strak, of mooi klinken, maar deze muziekstijl gebruik je er niet voor, want dan begint dat irritant te klinken na een tijdje. Trouwens, ik vind de keuze van je sound best lekker.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

201 Users online: 20 Guests (181 Unknown)
Pages generated today : 36.945
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.709.897