Poster: dj_loser
ik ben dj_loser ik ben 10 en wil beginnen wat raden jullie aan
ok alleereerst raad ik je 1 ding aan..... je naam, hij klinkt wel grappig, maar je wordt er op een gegeven moment echt mee geplaagt. Mijn naam was eerst Dj Scrapheap (hehe jaa dat wist nog niemand he) en de vertaling van scrapheap is dus schroothoop, en ik word nog steeds door sommige dorpsgenoten, dj schroothoop genoemd.
Ik denk dat het zelfde kan gebeuren met jou naam... maar t?s jou keuze.
En voor de rest, je bent 10 jaar en wil beginnen. Op deze leeftijd is het natuurlijk moeilijk om aan apparatuur van honderden tot duizenden euro's te kopen.
Wat je ook gewoon eens kan doen als beginner, is om een stereo te pakken 2 discmans, goedkoop mengpaneeltje te kopen, en boxjes aansluiten en bingo.
K'zal het eventjes wat beter toelichten.
- 2 discmans/mp3 spelers = deze kun je gebruiken als cd-speler.
- Stereo = Deze kun je gebruiken als versterker. Je sluit je boxen hierop aan en bingo.
- mengpaneeltje = Deze kun je aansluiten op de Hoofdtelefoon poort op je Stereo. Dat doe je met een tulp snoertje.
Je Discmans/mpdries sluit je aan op je mengpaneel, en zo leer je een beetje mixen.
Zo ben ik ook begonnen, en het is niet eens zo duur. En voor een 10 jarige kun je toch alles een beetje leren zo.
Ik ga je geen proffessionele apparatuur aanraden. Want als jij 1 dj cdspeler wilt kopen ben je zo 500 euro kwijt voor 1.
In ieder geval succes