Poster: Djillusion
dat vind ik gewoon verwenerij.... te..... Ik wil niet eens dat mijn ouders mijn equipment betalen. k'vind het veel leuker als het egt van mij is. En bovendien heb ik er dan ook echt mijn eigen geld aan besteed wat ik verdiend heb.. en dan kan ik gewoon zeggen: Daar heb IK voor gewerkt
Poster: mindfuckerik moet zeggen dat zelf kopen wel erg goed gevoel geeft :Dterwijl ik wel is een pa set van me pa heb gehad voor mn b-day
Wel es, je zegt het alsof het niets is
Allememaggies ik wou dat ik ook es een echt groot cadeau kreeg
Poster: greupje bent gewoon jalours dat jij vroeger nooit wat kreegik was in groep 7 al "on the road" das al weer een aantal jaartjes geleden.!
hejhej pas ff op je woorden... ik heb vroeger genoeg gekregen...Ik ben helemaal niet jaloersIk ben blij dat ik m'n equipment ZELF kan betalen, en dat ik niks van anderen hoef te krijgen,, ik heb er tenminste geld voor.
quote: |
Poster: greup Ik heb even snel op internet gekijken, en puur op specs gezien is de numark CDN-35 misschien wel een hele leuke speler voor jou
Gewoon alles erop , plus wat extra voor de serieuse beginner. En dat alles voor de nieuw prijs van slecht 400 euro. ( en als dat te duur is... 2e hands kijken!!) |
Poster: iZIk raad je aan om in je vrienden/familiekring iemand te vinden die al draait.Vraag hem/haar of-ie het je wilt leren zodat je daar kan draaien.Want om als 10 jarige gelijk apparatuur te kopenOf:- je ouders om een flinke zakgeld verhoging vragen- een voorschot van je zakgeld vragen voor de komende 15 jaar
Poster: dj_loser
ik ben dj_loser ik ben 10 en wil beginnen wat raden jullie aan
Poster: BigJAls je de feeling beetje wilt krijgen heb je leuke programma's op de computer. om te bekijken of je het wel wat lijkt..Wil jij alsjeblieft NOOIT meer over feeling praten als je een computer programma aankaart.......
Poster: greupWil jij alsjeblieft NOOIT meer over feeling praten als je een computer programma aankaart.......
ik bedoel de feeling kwa muziek. dus de maat houden en wanneer je em erin moet gooien e.d.dat bedoel ik met de feeling..ik bedoel niet de feeling kwa draaitafel of cd-speler.. laat dat duidelijk zijn.