Poster: Dynamix86
Ik ben dit jaar voor het eerst geweest in de Amsterdam Arena en ik vond het zwaar tegenvallen door de line-up. Iedereen?behalve Hardwell?draaide tech house ?en dat vind ik niet bepaald leuke muziek om naar te luisteren, zeker niet op een feest met nog 40.000 mensen. Ik denk dat ze dit trucje in 2013 weer gaan herhalen en ook in Belgie. Ieder zn ding, maar totdat er een goede non-tech house line up bekend is gemaakt zul je mij er niet meer zien.
Poster: Gerdo
Ik ben in Nederland al 5 keer naar sesation geweest, ik vind het een goed feestje. Mooie show!Je bent toch 19 en je mag naar binnen vanaf 18 dus je komt gewoon binnen.
Poster: YvoVermer
Nee dat is niet het geval
Poster: YvoVermer
Nee geen idee, mijn tickets zijn al besteld
Poster: Roov
Ik ben dit jaar naar Sensation Nederland geweest maar wil Belgie ook wel een kansje geven dit jaar. Weet iemand wanneer de line-up bekend wordt gemaakt?
Poster: Tekhead
Ik ben eens gaan zoeken voor jou, maar heb niks gevonden, geen line-up, maar ook geen enkele verwijzing of vermelding naar datum van de bekendmaking ! De ticketverkoop is al een tijdje gestart, en dan zou die toch al lang bekend moeten zijn, en dat is toch bij elk dance event of festival zo ! Voor die 59,00? + Fee heb je daar toch recht op ?
Poster: Roov
Thnx Tek! Vaak gebeurd dit bij grote evenementen, je koopt eerst het kaartje en hoort daarna de line-up pas. Dit was ook zo bij Sensation Amsterdam dit jaar.
Poster: Tekhead
In Belgie is dat toch niet de gewoonte ROOV, ik heb 3x Sensation in Belgie gedaan 2x W + 1x B (gratis kaarten voor White) en was de Line-Up elke keer al gekend voor de kaartenverkoop begon. Dit is amateurisme en bedrog ten top.