Sensation White 2013 Belgium
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

YvoVermer    posted on 03-12-2012 15:04
Hey iedereen,

Op 9 maart is het zoals jullie misschien wel weten Sensation White in Belgi? wie van jullie gaat er? Wat zijn jullie meningen?

Het is dit jaar de eerste keer dat ik zou gaan. Doen ze controle op de leeftijd of zijn ze hier soepel in?

Alvast bedankt
Yvo & Vermer

What do you think about Sensation White 2013 Belgium ??

Vote :   

Gerdo    posted on 03-12-2012 15:39
Ik ben in Nederland al 5 keer naar sesation geweest, ik vind het een goed feestje. Mooie show!Je bent toch 19 en je mag naar binnen vanaf 18 dus je komt gewoon binnen.
Dynamix86    posted on 03-12-2012 15:43
Ik ben dit jaar voor het eerst geweest in de Amsterdam Arena en ik vond het zwaar tegenvallen door de line-up. Iedereen?behalve Hardwell?draaide tech house ?en dat vind ik niet bepaald leuke muziek om naar te luisteren, zeker niet op een feest met nog 40.000 mensen. Ik denk dat ze dit trucje in 2013 weer gaan herhalen en ook in Belgie. Ieder zn ding, maar totdat er een goede non-tech house line up bekend is gemaakt zul je mij er niet meer zien.
Beatmatching is overrated
YvoVermer    posted on 03-12-2012 17:00
De line-up voor Belgie is nog niet bekend dus ik wacht ook nog even voor het bestellen van tickets...
Werd er gecontroleerd op de leeftijd van 18 of niet echt?
Yvo & Vermer
MZ    posted on 03-12-2012 17:26
Poster: Dynamix86
Ik ben dit jaar voor het eerst geweest in de Amsterdam Arena en ik vond het zwaar tegenvallen door de line-up. Iedereen?behalve Hardwell?draaide tech house ?en dat vind ik niet bepaald leuke muziek om naar te luisteren, zeker niet op een feest met nog 40.000 mensen. Ik denk dat ze dit trucje in 2013 weer gaan herhalen en ook in Belgie. Ieder zn ding, maar totdat er een goede non-tech house line up bekend is gemaakt zul je mij er niet meer zien.

Dit dus. Ook ik wacht voor een line up!
YvoVermer    posted on 03-12-2012 18:34
Poster: Gerdo
Ik ben in Nederland al 5 keer naar sesation geweest, ik vind het een goed feestje. Mooie show!Je bent toch 19 en je mag naar binnen vanaf 18 dus je komt gewoon binnen.

Jaja uiteraard, maar vriendin van 17 misschien niet, ze wordt wel 18 in 2013, maar wil geen 59eur weggooien :s
Yvo & Vermer
User edit by YvoVermer on 03-12-2012 @ 18:34:27 (4%)
Tekhead    posted on 04-12-2012 08:47
Controles in Belgi? vallen goed mee, als je vriendinnetje er een beetje leuk uitziet, en niet als een giechelende Bieber trientje met acne en hello Kitty's tasje zal da geen probleem zijn.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
YvoVermer    posted on 04-12-2012 13:26
Nee dat is niet het geval Happy, laughing
Yvo & Vermer
Tekhead    posted on 05-12-2012 02:33
Poster: YvoVermer
Nee dat is niet het geval Happy, laughing

dan zal het geen probleem zijn, opgaan in de menigte en gewoon doen, dan moet dat zeker lukken.
BTW waar is het te doen, in Antwerpen of Hasselt ?
YvoVermer    posted on 05-12-2012 08:53
Bedankt voor de tip Happy, laughing Hasselt dacht ik, Ethias Arena
Yvo & Vermer
Roov    posted on 05-12-2012 12:27
Ik ben dit jaar naar Sensation Nederland geweest maar wil Belgie ook wel een kansje geven dit jaar. Weet iemand wanneer de line-up bekend wordt gemaakt?
YvoVermer    posted on 06-12-2012 10:34
Nee geen idee, mijn tickets zijn al besteld Happy, laughing
Yvo & Vermer
Gerdo    posted on 06-12-2012 13:04
Poster: YvoVermer
Nee geen idee, mijn tickets zijn al besteld Happy, laughing

Leuk man! Ik ben benieuwd wat je ervan vind!
Tekhead    posted on 08-12-2012 01:26
Poster: Roov
Ik ben dit jaar naar Sensation Nederland geweest maar wil Belgie ook wel een kansje geven dit jaar. Weet iemand wanneer de line-up bekend wordt gemaakt?

Ik ben eens gaan zoeken voor jou, maar heb niks gevonden, geen line-up, maar ook geen enkele verwijzing of vermelding naar datum van de bekendmaking ! De ticketverkoop is al een tijdje gestart, en dan zou die toch al lang bekend moeten zijn, en dat is toch bij elk dance event of festival zo ! Voor die 59,00? + Fee heb je daar toch recht op ?
Roov    posted on 08-12-2012 13:53
Poster: Tekhead
Ik ben eens gaan zoeken voor jou, maar heb niks gevonden, geen line-up, maar ook geen enkele verwijzing of vermelding naar datum van de bekendmaking ! De ticketverkoop is al een tijdje gestart, en dan zou die toch al lang bekend moeten zijn, en dat is toch bij elk dance event of festival zo ! Voor die 59,00? + Fee heb je daar toch recht op ?

Thnx Tek! Vaak gebeurd dit bij grote evenementen, je koopt eerst het kaartje en hoort daarna de line-up pas. Dit was ook zo bij Sensation Amsterdam dit jaar.
Maracas    posted on 08-12-2012 16:49
Beetje lame, je betaald 120 euro zonder te weten wie er eigenlijk draaien(Nou zal het met Sensation etc. vast wel snor zitten, maar blijft suf natuurlijk)
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Tekhead    posted on 08-12-2012 17:13
Poster: Roov
Thnx Tek! Vaak gebeurd dit bij grote evenementen, je koopt eerst het kaartje en hoort daarna de line-up pas. Dit was ook zo bij Sensation Amsterdam dit jaar.

In Belgie is dat toch niet de gewoonte ROOV, ik heb 3x Sensation in Belgie gedaan 2x W + 1x B (gratis kaarten voor White) en was de Line-Up elke keer al gekend voor de kaartenverkoop begon. Dit is amateurisme en bedrog ten top.
Gerdo    posted on 08-12-2012 17:19
Zolang ik al naar sensation ga is de line-up nog niet bekend als de kaart verkoop start.
Roov    posted on 08-12-2012 18:25
Poster: Tekhead
In Belgie is dat toch niet de gewoonte ROOV, ik heb 3x Sensation in Belgie gedaan 2x W + 1x B (gratis kaarten voor White) en was de Line-Up elke keer al gekend voor de kaartenverkoop begon. Dit is amateurisme en bedrog ten top.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt maar misschien is dit door de jaren heen veranderd?

This is an old Topic

No new postings for 4.537 days.
 Post CommentThat would be 151.2 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

100 Users online: 6 Guests (94 Unknown)
Pages generated today : 1.648
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.609.399