Youtube channel Producing/DJING tips
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

cruxxDJ    posted on 02-12-2012 21:05
yo partypeeps , producers & Dj's !

ik (cruxxdj) ga binnekort op youtube verschillende video's posten over sound design, dj tricks, andere meuk enz !
iedereen mag video's insturen over Producen, djen of gewoon een DJ Mix !
als jij iets stuurt naar mijn mail :: ?( , als subject ( VIDEO YT cruxx ) of iets in die richting, post ik het onder de naam , bijv producing video

' PRODUCING - (DJ NAAM) - DATUM - (BIJVOEGSEL bijv. als het over een VST gaat, over die VST )?

het word een open acount op youtube voor iedereen !?

Met vriendelijke groet, jaydee !
Mod edit by Lead on 03-12-2012 16:10 (2%)

What do you think about Youtube channel Producing/DJING tips ??

Vote :   

main    posted on 02-12-2012 22:40
Misschien een rare vraag, maar waarom zou ik mijn film op jou youtube kanaal willen hebben?
Krijg ik zo meer views? Hoe zit het met AdSense, hetgeen waarmee je geld kunt verdienen d.m.v. youtube?
Lead    posted on 03-12-2012 16:13
Ik heb de titel van dit topic aangepast, het is geen DJR channel die je aan het opstarten bent, maar je iegen kanaal. Ik denk wel dat daar een verschil in zit.

Ik snap bovenstaande vraag van Main, waarom zou iemand zijn filmpjes op jouw kanaal willen plaatsen ? Ik denk dat bijna iedereen een eigen kanaal heeft op YT. Tevens is er al een officieel youtube kanaal (zie logotje links onder het menu) waar mensen hun video's op kunnen plaatsen als ze willen.

Maar het staat je natuurlijk vrij een kanaal te beginnnen en onderhouden, succes iig Happy, laughing
Let the BASS be louder
DJSHAK3S    posted on 03-12-2012 16:39
Adsense is iets wat je aangeboden kan krijgen door youtube, of zelf aan kunt vragen, hiervoor heb je een redelijk aantal views per maand/dag nodig, dit zet advertenties op en rondom je video's. Heb er zelf ervaring mee gehad Happy, laughing
Blackaround    posted on 03-12-2012 16:50
Ik heb een aanvraag van youtube zelf gehad om inkomsten te genereren.

Ik heb nu 21K views..

IK heb me verder geinformeerd en je word heel veel belast..
Je kan er pas iets uithalen als je denkik 150-200k views hebt..
main    posted on 03-12-2012 19:41
Poster: DJSHAK3S
Adsense is iets wat je aangeboden kan krijgen door youtube, of zelf aan kunt vragen, hiervoor heb je een redelijk aantal views per maand/dag nodig, dit zet advertenties op en rondom je video's. Heb er zelf ervaring mee gehad Happy, laughing

Ik ken Adsense, heb het zelf ook. De vraag was meer bedoeld in de richting van: Als er geld verdiend gaat worden aan de vids, wie krijgt dan het geld? Worden er ook echt reclames geplaatst op dat kanaal? Of hou je het juist reclame vrij.
cruxxDJ    posted on 27-12-2012 19:22
just for fun, geen geld natuurlijk, Gewoon een leerzaam project haha !

This is an old Topic

No new postings for 4.516 days.
 Post CommentThat would be 150.5 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

139 Users online: 13 Guests (126 Unknown)
Pages generated today : 50.823
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.439.197