Dancefair 2013 Utrecht Wie gaat? (5/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 01-12-2012 09:28
Omdat ik er vorig jaar ook een topic ver aangemaakt hebt, ook nu weer de vraag: wie gaat er allemaal naar Dancefair 2013?? Dit jaar op?16 en 17 februari?2013 wederom in de Jaarbeurs in Utrecht.

Dit jaar zal ik als de ?producer dokter? spreekuur houden op Dancefair. Twee dagen lang kun je mijn studio praktijk binnenlopen en zal je helpen met al je studio, dj, contact, muziek en producers problemen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Dancefair 2013 Utrecht Wie gaat? ??

Vote :   

Drumworks    posted on 17-02-2013 20:55
Dancefair was heel vet, wat geleerd, genoeg gezien en vanalles gedaan, zoiezo volgend jaar weer present!

The beats are still banging :)
Snoey    posted on 17-02-2013 22:06
Poster: Wytse

Ik vond de seminar van Alvaro echt leip! Wat een droge gast was dat!

LOL ik was die jongen die over zijn bubbeling perussie sound vroeg!!

Zet ie me voor aap door te laten zien waar de blokjes geplaatst moeten worden xD. Wou weten hoe hij die toms zo dik krijgt :P En jammer dat we geen preview kregen van zijn Tiesto track :D
www.soundcloud.com/ten-hooven
Stefjuuh    posted on 17-02-2013 22:31
Joey! Waar was je nou bij Romero & Luke?
Dolivieira    posted on 17-02-2013 22:37
Poster: Wytse
lol! Waar zat jij? Ik zat links vooraan, k heb je niet gezien...

Ik vond de seminar van Alvaro echt leip! Wat een droge gast was dat!

zat links voor in helemaal links. af en toe kwamen er fotograven naast me zitten. tegen over die gast met die rolstoel.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Drumworks    posted on 17-02-2013 23:26
ik was die jongen die continue een ipad meenam overal naartoe. viel me op dat er weinig op hetzelfde idee waren gekomen Happy, laughing

haha Alvaro zo: jaja hier gaat elke club van uit zijn dak haha
User edit by Drumworks on 17-02-2013 @ 23:27:26 (52%)
Certas    posted on 17-02-2013 23:29
Ik zat ook bij Nicky, vond een vraag van iemand een beetje raar over het verbreden van zijn electro synths terwijl hij dit 5 minuten daarvoor nog zei.. Eerlijk gezegd had ik iets diepere stof verwacht bij Nicky maar vond de laatste tips in 't kwartier wel handig over Sample Delay en de Vengeance Sidechain plugins.
?
Ook nog goede reacties/feedback van Housepital gekregen en 2 usb's meegegeven aan TV Noise en Martin Garrix, ben benieuwd wat ik daar te horen van krijg Happy, laughing
http://www.soundcloud.com/Certas
Drumworks    posted on 18-02-2013 00:12
haha nu ik de foto's op facebook van de grote dj booth van pioneer bekijk, valt het me op dat ik stond te kijken naar de dj set van d-jesse haha Happy, laughing
User edit by Drumworks on 18-02-2013 @ 00:12:57 (1%)
Roov    posted on 18-02-2013 00:33
Prima weekend gehad op Dancefair, hoop geleerd en een hoop gezien!
Avine    posted on 18-02-2013 09:50
Poster: RiliciousZ
ik was die jongen die continue een ipad meenam overal naartoe. viel me op dat er weinig op hetzelfde idee waren gekomen Happy, laughing

haha Alvaro zo: jaja hier gaat elke club van uit zijn dak haha

Ik zag inderdaad dat er iemand steeds met een Ipad rondliep, een beetje een zilvere achterkant?
Top dagje gister!
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
User edit by Avine on 18-02-2013 @ 09:51:10 (5%)
Drumworks    posted on 18-02-2013 12:00
Poster: Avine
Ik zag inderdaad dat er iemand steeds met een Ipad rondliep, een beetje een zilvere achterkant?
Top dagje gister!

ik had zo'n geel mini tasje op mijn rug :D
Snoey    posted on 18-02-2013 17:56
Poster: Stefjuuh
Joey! Waar was je nou bij Romero & Luke?

?
Bij Romero zat ik links naast het linker scherm (beamer), die pas op het einde aanging. Op Luke heb ik niet meer gewacht... Had geen zin om mezelf nog een uur te vermaken (op een beurs waar niks te beleven viel) en weer 45 minuten voor de deur te gaan wachten.
User edit by Snoey on 18-02-2013 @ 17:57:47 (30%)
Maracas    posted on 18-02-2013 18:07
Die beurs sloot ook om 6 uur, Certas werd eerst al geweigerd na Nicky omdat hij een dagkaart had, en geen weekender (WTF?) Bovendien vond ik het echt gaaaaar dat die mensen gewoon naar binnen konden sneaken nadat de hoofddeur van de seminar gesloten was.
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Timo_V    posted on 18-02-2013 21:43
Vond de beurs niet zo zeer interessant eigenlijk, had er meer van verwacht.
De seminars waren wel interessant. Die van Nicky Romero was als niet-producer lastig te volgen omdat hij best diep op sommige dingen in ging, die van Laidback Luke daarentegen was aardig goed te volgen. Leuk gedaan, een track met het publiek maken. Goeie cabaretier ook overigens, heb me rot gelachen om hem.
Music is life
Maracas    posted on 18-02-2013 22:10
Ik had een andere ervaring met Nicky's seminar, want hij had van mij wel echt nog een bakje dieper gekunt, maar die jongen weet wel hoe hij het uitleggen moet vond ik. Het is ook goed blijven hangen in mijn hoofd
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
D-Jesse    posted on 19-02-2013 00:01
haha nu ik de foto's op facebook van de grote dj booth van pioneer bekijk, valt het me op dat ik stond te kijken naar de dj set van d-jesse haha Happy, laughing

Oh shit, hoopte dat 't onopvallend bleef. Ik draaide echt barslecht, schaamde me diep. Had geloof ik 3 tracks in 10 minuten maar haha. Maar dit was de eerste x met cdj2000's dus 't enige wat ik begreep was de cue/play/pitch/faders hahaha
D-Jesse    posted on 19-02-2013 00:06
Vond die seminars van Nicky & LBL toch wel errug vet!

Zat naast Martijn (Garritse, Martin Garrix) bij de seminar. Hebben allebei zowat ons nek verdraaid omdat we op 't scherm achterons moesten kijken, heel irritant...

Erg aardige gozer trouwens die Martijn, had 'm weleens samen met een vriend van me die een vriend van hem is gesproken, maar hij was erg open en heeft me goeie tips gegeven om verder te kunnen producen. Ik denk dat we toch echt wel wat van die jongen kunnen verwachten binnenkort, al helemaal nu ik heb gehoord welke collabs er nog geheim worden gehouden hehe :p

De track die we met LBL maakte klonk echt nergens naar, maar heb toch wel wat opgestoken. En het was erg leuk! Ga iig cowbells meer gebruiken hahaha
Drumworks    posted on 19-02-2013 01:41
En vergeet de sidechains van alvaro niet! Haha Happy, laughing
Timo_V    posted on 19-02-2013 02:12
Poster: D-Jesse
Hebben allebei zowat ons nek verdraaid omdat we op 't scherm achterons moesten kijken, heel irritant...

[..]

De track die we met LBL maakte klonk echt nergens naar, maar heb toch wel wat opgestoken. En het was erg leuk! Ga iig cowbells meer gebruiken hahaha

Ik zat met Nicky Romero ook best verrot ja, helemaal m'n nek omdraaien om naar achteren te kunnen kijken, met Laidback Luke daarentegen zat ik lekker dichtbij het scherm rechts. De track was best bagger ja, maar dat kwam best wel omdat de ingespeelde geluiden beetje cracky waren. Toch wel interessant, en als niet-producer was het goed te volgen.
Music is life
Snoey    posted on 19-02-2013 09:50
Ja dat niet-producer....?

Daardoor zat ik voor lucht bij Romero, omdat er mensen zijn die nog nooit geproduceerd hebben of net begonnen zijn. Liever gewoon dat ie diep ingaat op de materie zodat ik thuis 'huiswerk' heb om mee te sleutelen, dan dat ik alleen maar bevestiging krijg dat ik het goed doe...

Half Youtube zit vol met beginner tutorials.
Timo_V    posted on 19-02-2013 14:28
Je kan niet ales hebben, wees tevreden met de dingen die hij heeft uitgelegd want heel veel vaker zal het niet voorkomen.
Music is life
Wytse    posted on 20-02-2013 12:06
En vergeet de sidechains van alvaro niet! Haha Happy, laughing

ja! Dat moeilijke gedoe met iets naar een bus toe sturen, dat kan ook anders!

iemand nog bij roul and doors geweest?
White Sea Studio

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

309 Users online: 126 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 62.898
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.859.935