Dancefair 2013 Utrecht Wie gaat? (4/5)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

bambamstudio    posted on 01-12-2012 09:28
Omdat ik er vorig jaar ook een topic ver aangemaakt hebt, ook nu weer de vraag: wie gaat er allemaal naar Dancefair 2013?? Dit jaar op?16 en 17 februari?2013 wederom in de Jaarbeurs in Utrecht.

Dit jaar zal ik als de ?producer dokter? spreekuur houden op Dancefair. Twee dagen lang kun je mijn studio praktijk binnenlopen en zal je helpen met al je studio, dj, contact, muziek en producers problemen.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL

What do you think about Dancefair 2013 Utrecht Wie gaat? ??

Vote :   

Stefjuuh    posted on 11-02-2013 21:42
Ik ben dr ook bij, op zondag. Geen idee welk lap katoen ik om mn bovenlijf heb zondag, is er nog een DJR kenmerk?
Lead    posted on 12-02-2013 16:41
Pioneer Dancefair 2013Een beetje laat, maar ik post net een nieuws bericht over Pioneer en de Dancefair 2013...

Pioneer is aanwezig met een uitgebreide stand en van de meest populaire producten komt er een demo toestel die je zelf kunt uitproberen. Er zullen een klein aantal demo setjes staan en deze worden geplaatst voor een podium.

Anders dan de compacte stand van vorig jaar zal Pioneer zich nu heel anders uiten. We willen een ieder de gelegenheid geven om op een compleete festival podium de nieuwe Platinum 2000 Nexus set te komen uitproberen.

Lees het Nieuwsbericht voor alle info.

Nog enkele gratis kaartjes beschikbaar !
DJResource heeft een klein aantal kaartjes beschikbaar om weg te geven aan bezoekers op onze site.

Wie kan ik blij maken met een kaartje voor de beursvloer van de Dancefair
(geeft GEEN toegang tot de seminars jammer genoeg)

Stuur mij een PM en geef gelijk aan voor welke dag je een kaartje wilt.
Ik zal dan in volgorde van binnenkomst de kaartjes verdelen. Op = Op !!
Let the BASS be louder
Estacy    posted on 12-02-2013 17:07
Poster: bambamstudio
Ik ben te herkennen aan mijn eigen ruimte op DF Winking my eye

ah, als er iets te promoten valt ben je wel weer te vinden op DJR
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
bambamstudio    posted on 12-02-2013 22:20
Poster: Estacy
ah, als er iets te promoten valt ben je wel weer te vinden op DJR

Zeker weten! Wilde ook gratis beurs kaarten gaan aanbieden maar ja, ben alleen maar ter promotie kennelijk.....
Estacy    posted on 12-02-2013 22:22
ach kom, je scheldt heel DJR uit, zegt dat je nooit meer terugkomt en niks meer met dit forum te maken wilt hebben, dan mag je jezelf gaan promoten en bam: daar is ie weer.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
bambamstudio    posted on 12-02-2013 22:24
Juist BAM!
Drumworks    posted on 12-02-2013 23:46
Ik vind wel dat estacy deels gelijk heeft bambam. Wanneer je niets meer om het forum geeft, moet je het zo laten. En niet alleen maar reclame maken. Een member die pas een account aangemaakt heeft en hetzelfde had gedaan, had waarschijnlijk allang een waarschuwing gehad. Het is het een of het ander vind ik.
The beats are still banging :)
Wytse    posted on 13-02-2013 11:53
Poster: RiliciousZ
Een member die pas een account aangemaakt heeft en hetzelfde had gedaan, had waarschijnlijk allang een waarschuwing gehad. Het is het een of het ander vind ik.

Aan de andere kant is het de vraag hoe het zover gekomen is, aangezien het door de leden veroorzaakt is. Dat BamBam kennis wil delen is wel duidelijk, kijk maar naar zijn cursusaanbod, zijn activiteit op dancefar, z'n inzet voor dit forum en andere fora Enz. Enz. Enz.

Maargoed, dat is een andere kwestie.

Ik loop zelf ook op dancefair rond (beide dagen) samen me _Ivan_ en Robinjo (volgensmij geen lid hier). Mocht er iemand willen meeten, doe even een PM!
White Sea Studio
Gerdo    posted on 14-02-2013 16:33
Ik ben er zaterdag! Ik heb er zin in!
bambamstudio    posted on 14-02-2013 20:14
Als er nog iemand beurskaarten wil hebben, mail me het aantal en welke dag marc [at] bambamstudio .nl
_Ivan_    posted on 15-02-2013 11:10
Programma ziet er goed uit! Zaterdag en zondag aanwezigHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!
mikedhanpat    posted on 15-02-2013 13:35
Ben zondag aanwezig! Ben benieuwd!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
Avine    posted on 15-02-2013 15:27
Damnn, nog 1 dagje wachten!
www.facebook.com/avineofficial | Be strong
Flux    posted on 15-02-2013 17:54
Zin in! Nog een meeting?
Laidback    posted on 15-02-2013 22:11
Mensen die morgen gaan?

Meeten bij de Pioneer stand rond een uur of 2/3 in de middag? Of bij (marc) BamBam? ?
Roept u maar!
MichaelMiller    posted on 15-02-2013 22:13
Aah Laidback, ik ben er zondag. Balen! Had graag even willen meeten met je man.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Yorick    posted on 15-02-2013 22:20
Poster: MichaelMiller
Aah Laidback, ik ben er zondag. Balen! Had graag even willen meeten met je man.

Ik hoop dat hij dan nog nuchter is, tegen mij zij Robert dat hij helemaal los ging haha.. (als jullie gingen meeten)
D-Jesse    posted on 15-02-2013 22:28
Poster: Laidback
Mensen die morgen gaan?

Meeten bij de Pioneer stand rond een uur of 2/3 in de middag? Of bij (marc) BamBam? ?
Roept u maar!

Pioneer stand rond 2 a 3 uur is voor mij top! Niet om half 3 s.v.p, dan ga ik met de Vato Community een leuke foto met bastaarden maken.

What about kwartt voor 3? ?Lijkt me leuk je ff te ontmoeten! Happy, laughing
Laidback    posted on 16-02-2013 01:26
Poster: Yorick
Ik hoop dat hij dan nog nuchter is, tegen mij zij Robert dat hij helemaal los ging haha.. (als jullie gingen meeten)

Haha,.. Grapjas Winking my eye ...?

Jij bent er niet bij he? ...?

@ D-Jesse. ?Prima! .. wij zijn er vanaf een uurtje of 12 wel, even zien wie we tegen gaan komen.
Zag dat de pioneer stage er erg vet bij staat!! ..
Tekhead    posted on 16-02-2013 03:01
ik vertrek voor een verrassings w.e., aangeboen door de familie, nav mijn verjaardag nu zondag
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 16-02-2013 03:01
Poster: Tekhead
ik vertrek voor een verrassings w.e., aangeboden door de familie, nav mijn verjaardag nu zondag

Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Maracas    posted on 16-02-2013 22:28
Ik liep nog even bij BAMBAM binnen, mooie ruimte, netjes gedaan, maar volgens mij was hij er net zelf even niet, maar zat er even iemand anders. Morgen loop ik wel nog een keer langs Happy, laughing

@Laidback, morgen ga ik naar je Seminar! Ben benieuwd :D
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Drumworks    posted on 17-02-2013 01:38
ik ben er vandaag! (zondag) :D
The beats are still banging :)
Dolivieira    posted on 17-02-2013 11:47
Ben geweest. Maar had er iets meer van verwacht. Was ook weer niet slecht. Wel veel overproducen geleerd van Franky Rizardo. en een beetje kunnen netwerken. De prijzen van consumptie sloeg nergens op.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Wytse    posted on 17-02-2013 20:02
Poster: Dolivieira
Ben geweest. Maar had er iets meer van verwacht. Was ook weer niet slecht. Wel veel overproducen geleerd van Franky Rizardo. en een beetje kunnen netwerken. De prijzen van consumptie sloeg nergens op.

lol! Waar zat jij? Ik zat links vooraan, k heb je niet gezien...

Ik vond de seminar van Alvaro echt leip! Wat een droge gast was dat!
White Sea Studio

293 Users online: 126 Guests (167 Unknown)
Pages generated today : 63.190
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.860.227