Na enige tijd afwezigheid op dit forum moest ik me klaarblijkelijk even onder een nieuwe naam aanmelden, voor de kenners: Decepticon, uit het mooie Dokkum in Friesland.
Ik verkoop: een set Pioneer CDJ1000 MK3. De behuizing is vervangen omdat deze slijtageplekken vertoonde. Daarom mooie nieuwe covers erop. Je krijgt bij de koop dus een tweetal covers/behuizingen die je via bv Styleflip of een stickerboer helemaal naar je smaak kunt maken.?
De spelers hebben in 2012 een servicebeurt gehad en daarbij zijn (om te voorkomen dat er problemen zouden kunnen ontstaan) de cue/play knoppen vernieuwd en de lagers van de jogwheels. Spelers zijn technish 100%!
Zijn er ook minpunten? Mwah, eentje, de jogwheels hebben gebruiksporen, maar ze werken dus 100% goed.
Prijs? Een (in mijn ogen) belachelijke 775 euro. Interesse? Check de advertentie op marktplaats en mail!?http://www.marktplaats.nl/a/muziek-en-instrumenten/dj-sets-en-draaitafels/m619895217-pioneer-cdj1000-mk3-zgan-extra-behuizing.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Vragen? Let me know! Mzzl, Peter
Leave no Autobot uncrushed!
What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ 1000 MK3 update 750 euro! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hm, de link werkt niet/staat er niet goed in...ook zo'n held in #not Een goed bod is ook bespreekbaar. En foto's etc. zijn via FB of Whatsapp zo verstuurd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.