Poster: PhonicM
Alleen jammer dat het niet gratis is want ze willen jou facebook account misbruiken voor gratis promotie wat mij betreft past dit in het hokje spam. Heb jij er geen problemen om andere mensen via jou accont te spammen reageer dan meteen. Die gast heeft alleen een profiel aangemaakt om dit te spammen. Iets zogenaamd gratis weg geven is lekker goedkoop als je al deze gratis promotie er voor terug verwacht. Zoiet heet gewoon misleiding.
Dit slaat nergens op. Dit is geen spam, maar gewoon een actie van Dancefair die deze jongen deelt omdat hij er stage. Ik ken deze ?jongen een beetje van het Vato-forum en daar reageert hij geregeld op het topic. De laatste tijd ook niet meer (nog nieteens een week geleden zijn laatste reactie), maar misschien heeft hij wel geen tijd??
Als jij je niet aan wilt melden, dan niet. Maar dit account hoeft helemaal niet aangemaakt te zijn voor spam. Als jij het vreselijk vind om een FB berichtje via deze winactie te posten, doe je toch niet mee??
Ik vind dat FB berichtje niet zo erg, als ik er een software pakket van 300 euro mee kan winnen..