Dancefair geeft gratis prijzen weg!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

KarimNL    posted on 29-11-2012 11:45
Yo fellow dj's en producers!

Ik loop stage bij Dancefair en heb jullie iets vets te melden! Nu is er echt een fucking nice campagne gestart en dat herinnerde mij even aan de dj's en producers op een forum zoals djresource!

Via deze link?http://dancefair.nl/prize-mayhem?kun je elke week gratis prijzen winnen! t enige wat je er voor moet doen is de prize contest joinen en thats it. Deze week wordt er een Arturia V Collection Software pakket twv 400,- weggeven. Dus voor als je nog geen professionele studio hardware hebrt hebt is dit een mooie kans om je thuisstudio gratis dik te upgraden??Na deze actie worden en meer prijzen weggeven zoals headphones, producer software, mixers, waardebonnen en meer epic shit. Ik maak geen kans op al deze prijzen but you do! Ik heb me jaren de &#%*$!! gewerkt om draaitafels, mixers, headphones en andere gear te kopen so I know how nice it is om al die geile apparaatjes gratis te krijgen!

Good luck en see u @ Dancefair ✌

What do you think about Dancefair geeft gratis prijzen weg! ??

Vote :   

D-Jesse    posted on 29-11-2012 11:47
Zag deze post al op het Vato-Forum! Jammer dat ik de KRK's niet heb gewonnen haha, nu dit pakket maar afwachten! Leuk dat je dit ook hier even deelt!
User edit by D-Jesse on 29-11-2012 @ 18:07:25 (5%)
_Ivan_    posted on 29-11-2012 12:31
Leuke acties! Ik ben er bij in februari.
Feel&.Celebrate.Life!
DanielDale    posted on 29-11-2012 15:05
Thanks voor het delen man!
Drop Beats, Not Bombs
AdenFarleigh    posted on 29-11-2012 17:58
Thanks voor t delen idd!
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
DJADMIN    posted on 29-11-2012 21:38
Ok, ik wil niet de azijnzeiker uit hangen, maar dan toch. Als hier iemand nieuw komt om zijn gear aan te bieden, is er meteen commotie omdat die hier komt zonder zich voor te stellen en om te spammen. In mijn ogen is dit niks anders...! Dus...eens voorstellen zou geen overbodige luxe zijn...
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
D-Jesse    posted on 29-11-2012 21:45
Naja hij verteld even in het kort dat hij stage loopt, en is zo aardig om zich speciaal aan te melden om dit te delen met de mensne hier, die hier duidelijk geinteresseerd in zijn. Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb daar altijd meer problemen bij bij iemand die alsof het een winkel is binnenkomt en meteen hulp vraagt, en vervolgens nooit meer online is na het antwoord.
DJADMIN    posted on 29-11-2012 22:09
Poster: D-Jesse
Naja hij verteld even in het kort dat hij stage loopt, en is zo aardig om zich speciaal aan te melden om dit te delen met de mensne hier, die hier duidelijk geinteresseerd in zijn. Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb daar altijd meer problemen bij bij iemand die alsof het een winkel is binnenkomt en meteen hulp vraagt, en vervolgens nooit meer online is na het antwoord.

maar wie zegt niet dat hij hier eenmalig komt om...? ik bedoel maar, gelijke monnikken....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
D-Jesse    posted on 29-11-2012 22:10
Jaaa daar heb je gelijk in.... Winking my eye
Snoey    posted on 29-11-2012 23:50
Kans op leuke hardware/software, vind ik wel leuk!
www.soundcloud.com/ten-hooven
PhonicM    posted on 30-11-2012 02:03
Alleen jammer dat het niet gratis is want ze willen jou facebook account misbruiken voor gratis promotie wat mij betreft past dit in het hokje spam. Heb jij er geen problemen om andere mensen via jou accont te spammen reageer dan meteen. Die gast heeft alleen een profiel aangemaakt om dit te spammen. Iets zogenaamd gratis weg geven is lekker goedkoop als je al deze gratis promotie er voor terug verwacht. Zoiet heet gewoon misleiding.Embarassed
D-Jesse    posted on 30-11-2012 09:18
Poster: PhonicM
Alleen jammer dat het niet gratis is want ze willen jou facebook account misbruiken voor gratis promotie wat mij betreft past dit in het hokje spam. Heb jij er geen problemen om andere mensen via jou accont te spammen reageer dan meteen. Die gast heeft alleen een profiel aangemaakt om dit te spammen. Iets zogenaamd gratis weg geven is lekker goedkoop als je al deze gratis promotie er voor terug verwacht. Zoiet heet gewoon misleiding.Embarassed

Dit slaat nergens op. Dit is geen spam, maar gewoon een actie van Dancefair die deze jongen deelt omdat hij er stage. Ik ken deze ?jongen een beetje van het Vato-forum en daar reageert hij geregeld op het topic. De laatste tijd ook niet meer (nog nieteens een week geleden zijn laatste reactie), maar misschien heeft hij wel geen tijd??

Als jij je niet aan wilt melden, dan niet. Maar dit account hoeft helemaal niet aangemaakt te zijn voor spam. Als jij het vreselijk vind om een FB berichtje via deze winactie te posten, doe je toch niet mee??

Ik vind dat FB berichtje niet zo erg, als ik er een software pakket van 300 euro mee kan winnen..

PhonicM    posted on 30-11-2012 17:20
Poster: D-Jesse
Dit slaat nergens op. Dit is geen spam, maar gewoon een actie van Dancefair die deze jongen deelt omdat hij er stage. Ik ken deze ?jongen een beetje van het Vato-forum en daar reageert hij geregeld op het topic. De laatste tijd ook niet meer (nog nieteens een week geleden zijn laatste reactie), maar misschien heeft hij wel geen tijd??

Als jij je niet aan wilt melden, dan niet. Maar dit account hoeft helemaal niet aangemaakt te zijn voor spam. Als jij het vreselijk vind om een FB berichtje via deze winactie te posten, doe je toch niet mee??

Ik vind dat FB berichtje niet zo erg, als ik er een software pakket van 300 euro mee kan winnen..

Misschien dat ik het verkeerd zie maar als ze er iets voor terug willen is het toch niet gratis of wel ? En als je het dan wel zo verkondigt is het gewoon misleidng bewust of onbewust. En jou facebook berichtje wordt automatisch gedeeld met jou contactpersonenen die er misschien helemaal niet op zitten te wachten, dus gewoon spam. Als ze al deze mensen zouden moeten bereiken via reclame zouden ze meer geld kwijt zijn dan 300 euro voor een softwarepakketje. Jij bent ook pas 15 geen wonder dat je er in trapt.
Martullia    posted on 30-11-2012 17:27
Vraaag me af of er mensen zijn die ook echt wat hebben gewonnen ?
RyanSilva    posted on 30-11-2012 18:53
De winnaar van die softwarepakket is bekend gemaakt. En hoe. 1 crappy kwaliteit videotje op Facebook waar je de naam niet eens kan lezen.?Cry
http://twitter.com/djryansilva
User edit by RyanSilva on 30-11-2012 @ 18:54:09 (35%)
D-Jesse    posted on 01-12-2012 23:30
Poster: Martullia
Vraaag me af of er mensen zijn die ook echt wat hebben gewonnen ?

Michael Miller had vorig jaar iets gewonnen!
MichaelMiller    posted on 01-12-2012 23:38
Dit jaar. Prijs is onderweg. (de 1e prize mayhem contest)
American Audio Goodiebag & ?20 DT Credits.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
User edit by MichaelMiller on 01-12-2012 @ 23:39:01 (4%)

This is an old Topic

No new postings for 4.626 days.
 Post CommentThat would be 154.2 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

292 Users online: 270 Guests (22 Unknown)
Pages generated today : 23.774
Most visitors online this month : 435
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.015.808