Ideeënbus voor nieuwe track
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 28-11-2012 14:03
Ha vrienden van DJR,
Samen met Sebasz zijn wij kort bezig geweest met een stukje van een nieuwe track.
Helaas zijn wij nog niet helemaal uit over wat we met de break moeten gaan doen of hoe we deze vet kunnen laten overlopen naar de climax. Ik vroeg me af of jullie tips/ideeen hebben zodat wij deze uit kunnen werken. Laat me ervan weten wat jullie ervan vinden.
De track is hier te beluisteren

What do you think about Ideeënbus voor nieuwe track ??

Vote :   

MrQreeny    posted on 28-11-2012 14:54
Ik vind het echt zonde hoe die 2de melodie erin komt... Dat vind ik gewoon niet lekker klinken. Ik zou gewoon die eerste melodie pakken en daarmee verder gaan.
'Music is the universal language of mankind...'
Roov    posted on 28-11-2012 14:59
Poster: MrQreeny
Ik vind het echt zonde hoe die 2de melodie erin komt... Dat vind ik gewoon niet lekker klinken. Ik zou gewoon die eerste melodie pakken en daarmee verder gaan.

De reden dat ik dit topic open is dus om tips te vragen over de break naar climax, zelf weet ik ook wel dat het niet helemaal lekker klinkt.
User edit by Roov on 28-11-2012 @ 15:01:05 (40%)
Maracas    posted on 28-11-2012 15:07
Dat melodietje in de climax heb ik al eens eerder ergens gehoort
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Roov    posted on 28-11-2012 15:16
Poster: Maracas
Dat melodietje in de climax heb ik al eens eerder ergens gehoort

Heb ook een keer de eerste versie van mij gepost, denk dat je dat bedoelt Winking my eye
D-Jesse    posted on 28-11-2012 19:25
Uhm waar ik altijd mee experimenteer is zo'n uprising wasp, standaard maar effectief! En dan je main melodie in een soort loopje gooien. Wat ik bedoel is ong dit:?http://soundcloud.com/d-jesse/ennoir-on-my-way-d-velro-ft/s-HdjxB

Niet letten op de track zelf, is echt poep. Ook misschien een beetje raar om een eigen track te nemen, maar dit is alleen puur om je het idee te geven wat ik bedoel!
Sebasz    posted on 28-11-2012 20:26
das wel geinig idee misschien thanks?Cool? btw je hebt pm?Cry
D-Jesse    posted on 28-11-2012 20:56
PM back!
cruxxDJ    posted on 02-12-2012 16:31
Probeer een stijgende lijn er in te zetten, als de kick komt weer laag kwa toon beginnen en opbouwen misschien ?
MassacreSoundz    posted on 16-12-2012 01:24
Ik wil niet commercieel gaan doen ofzo, maar vlak voor die melody dr in komt.. een tapestop effect ?

of is dat bagger ?

Ik ben ook maar een simpele? VegerHok Producer hoor Unhappy
?
succes :D
It's gonna be ... A Massacre !!!
will-j    posted on 16-12-2012 18:04
Met DB Glue Glitch VST kun je hier iets moois voor maken Happy, laughing

Zag laatst een filmpje ervan, en gelijk gebruikt in mijn aankomende track, die plugin is gruwelijk
Sebasz    posted on 16-12-2012 21:08
Poster: will-j

Zag laatst een filmpje ervan, en gelijk gebruikt in mijn aankomende track, die plugin is gruwelijk
 Hehe die plugin heb ik idd. Binnekort maar weer eens even aan deze track proberen te sleutelen want heb al tijden geen inspiratie meer gehad voor deze helaas?Cry
D-Jesse    posted on 16-12-2012 21:11
Poster: will-j

Gruwelijk IRRITANT om mee te werken bedoel je! Ik kan er echt NIET mee overweg, echt een flut plugin hahaha

Oh en had je btw een mail gestuurd een tijdje terug, Will-J !
Sebasz    posted on 16-12-2012 21:30
Poster: D-Jesse
Gruwelijk IRRITANT om mee te werken bedoel je! Ik kan er echt NIET mee overweg, echt een flut plugin hahaha

Oh en had je btw een mail gestuurd een tijdje terug, Will-J !
 Kwestie van wennen, als je eenmaal doorhebt hoe t goed werkt, werkt t wel redelijk oke?Foot in Mouth?maar ook ik had er moeite mee ja haha
Maracas    posted on 16-12-2012 22:32
Snap wat jullie bedoelen :P Maar als je hem eenmaal snapt kan je er lijpe dingen mee maken :D
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
maikimo    posted on 19-12-2012 16:09
ik vind hem nog niet eens zo slecht roove en sebaz.

Music is my Drugs

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

114 Users online: 25 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 4.419
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.740.934