Wavstock Samples (NIEUW)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dutchaddiction    posted on 27-11-2012 22:47
Een tijdje terug kwam ik met een idee om een online sample verzameling op te zetten bestaande uit samples van de gebruikers zelf.

Inmiddels is de site online en actief. Iedereen die zich registreert mag gebruik maken van de website. De site bestaat uit samples van de gebruikers zelf. Net als zippyshare/hulkshare zet je samples online en deelt deze met anderen.

Je kunt het vergelijken als een soort woordenboek. Handig als je bijvoorbeeld naar een specifieke sample zoekt.

Registreren kan hier:?http://wavstock.com
(Lucky me dat ik dit domein heb kunnen bemachtigen. wavstock ofterwel wav-voorraad)

ps. Mensen die uploaden (de seeders) komen in het ?goldmember? bestand. Hier kan je later van profiteren.
User edit by dutchaddiction on 27-11-2012 @ 22:48:42 (3%)

What do you think about Wavstock Samples (NIEUW) ??

Vote :   1 member likes this  

Aziaat    posted on 28-11-2012 11:07
Dit is handig. Nu nog veel reclame maken om een actieve community te cree?ren! Hier kijk ik wel naar uit
MrQreeny    posted on 28-11-2012 11:34
Dit is inderdaad handig... Als je met een project bezig bent en je hebt even snel een andere kick nodig kan je zo een nieuwe vinden! Ten opzichte van samplepacks op je computer is dit denk ik ook beter aangezien er steeds nieuwe samples bij komen. Slim bedacht!
'Music is the universal language of mankind...'
mikedhanpat    posted on 28-11-2012 11:38
Je zou Point Blank Music School eens kunnen benaderen. Die posten ook regelmatig wanneer er ergens sample packs te downloaden zijn. Als ze jouw site vermelden bereik je ineens heel veel mensen en internationaal!
CDJ2000NXS - DJM2000 - CDJ2000NXS - RMX1000 Shure SE535
tairip    posted on 28-11-2012 11:46
Ik zou wachtwoord niet mee sturen in de mail!

Ik kan niet inloggen. Krijg ook geen melding dat de activatie gelukt is, ook geen foutmelding.
Mod edit by tairip on 28-11-2012 11:48 (100%)
MrQreeny    posted on 28-11-2012 12:11
Het wachtwoord in de mail vond ik ook een beetje vreemd. DIe heb je zelf namelijk net daarvoor gekozen... En als je ergens je mail open laat staan oid kan dat ook wel eens problemen gaan geven.
'Music is the universal language of mankind...'
dutchaddiction    posted on 28-11-2012 13:16
Bedankt heren!
?
Aangezien je (nog) niet het wachtwoord kunt opvragen wanneer je deze vergeten bent, kan je deze uit je mail bestand ophalen.
Het beste is deze mail te verwijderen en je wachtwoord ergens op je computer opslaan.

@Tairip

Als het goed is moet het lukken. Na registratie ontvang je een mail. Met de activatie code kan je via de link activeren.
Daarna moet het inloggen lukken. Lukt dit niet dan kun je even via de feedback button contact opnemen en zorgen wij dat dit in orde komt.
Bcurly    posted on 28-11-2012 13:39
Goed concept, heb me gelijk geregistreerd?Happy, laughing
AdenFarleigh    posted on 28-11-2012 16:37
Tof concept inderdaad!
Ik merk alleen dat het op alfabetische volgorde zetten niet helemaal gelukt is Thumbs Up
En misschien is het handig om kicks op pagina's te sorteren, bv 50kicks per pagina en dan naar de volgende 51-100 etc (? la Beatport bijvoorbeeld). Dan voorkom je heel veel scrollwerk voor de gebruikers. Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
Lead    posted on 28-11-2012 21:38
je kunt niet uploaden maar moet wetransferen ?

Concept klinkt veel belovend en ziet er goed uit.
Dat wachtwoord is de mail kun je beter achter wegen laten als je het veilig wilt houden, mail wordt niet gecodeert verzonden en is redelijk simpel op te vangen.... aan de andere kant, mijn bank gegevens staan er niet Winking my eye

Voor het beluisteren van de sampels zou ik gaan voor een in-line player, nu opent hij in een popup en dat is wat verwarrend.
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 28-11-2012 21:39 (40%)
dutchaddiction    posted on 01-12-2012 15:39
Bedankt heren!

@Adenfarleigh. Klopt dit wordt nog aangepast. Verder zijn de kicks gesorteerd. Tot nu toe hebben we nog 3 categories. (hardkicks, kicks, hardstyle kicks)

@Lead. Dankje! Voorlopig blijft dit nog omdat het opvragen van het wachtwoord nog niet is geinstalleerd. Dit is zeker een verbeterings punt voor de toekomst. Het is een no-budget site, wat langzamerhand wordt uitgewerkt.

De inline player werkt tot nu toe alleen nog in chrome.

Update: Het idee staat inmiddels vast in NL en een aantal andere landen.
User edit by dutchaddiction on 01-12-2012 @ 15:40:54 (9%)
DanielDale    posted on 01-12-2012 17:09
Leuk idee! Heb me gelijk geregistreerd. Ik zou alleen voor de sample categorie?n een aparte pagina maken, en niet in een drop down menu. En natuurlijk een upload systeem, en dat je die evt. met goedkeuring van een paar admins of alleen van jou op de site komen.

Drop Beats, Not Bombs
dutchaddiction    posted on 03-12-2012 23:15
Bedankt Daniel!

Goede ideeen. Tot nu toe is de website nog low budget opgezet. Ik wil eerst even kijken of de beta website een succes is.
dutchaddiction    posted on 04-09-2013 13:35
Voor de mensen die nog niet lid zijn; een erg handige website met vele samples Happy, laughing

http://www.wavstock.com
Dyno    posted on 04-09-2013 19:42
Bij registratie zie ik staan: 'Accept the terms of use'
Maar waar vind ik die?
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
dutchaddiction    posted on 09-09-2013 01:26
Poster: Dyno
Bij registratie zie ik staan: 'Accept the terms of use'
Maar waar vind ik die?

Bedankt voor je registratie op Wavstock Winking my eye
?
Er is nog geen regelement opgesteld voor de website. Vandaar dat je nog niet op 'terms of use' kan klikken.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

127 Users online: 23 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 50.600
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.723.552