Ervaring DDJ-SX & Akai lpd8 ism. Logicpro
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 19-11-2012 23:28
beste,

heeft iemand hier ervaring met de ddj sx van pioneer, zou hem graag aanschaffen als derde set, voor bij m'n pa ed. en als reserve in de auto voor als ik ergens panne heb, nu wat ik niet zo goed snap is de 4 kanaalsfunctie, dan wel specifiek 4 kanalen in serato.
en evt andere ervaringen?

verder wou ik ook graag wat info of iemand enige ervaring heeft met de akai lpd8 in samenwerking met logic pro. ik zou hem graag in m'n studio integreren, maar weet niet precies hoe, kan ik zo bv de oscs van sylenth toewijzen aan de draaiknoppen en dan bv iets aan die drukknoppen? en verder, hoe haal ik meer uit m'n midi keyboard (m-audio oxygen 49) door bv midi beter te gebruiken? zodat de samenwerking met logic nog vlotter verloopt en ik meer en meer 'hardware'matig kan gaan werken?

alvast bedankt!

What do you think about Ervaring DDJ-SX & Akai lpd8 ism. Logicpro ??

Vote :   1 member likes this  

Didier82    posted on 20-11-2012 12:55
Poster: youngbeatsz
heeft iemand hier ervaring met de ddj sx van pioneer, zou hem graag aanschaffen als derde set, voor bij m'n pa ed. en als reserve in de auto voor als ik ergens panne heb, nu wat ik niet zo goed snap is de 4 kanaalsfunctie, dan wel specifiek 4 kanalen in serato.
en evt andere ervaringen?

Voor ervaringen met de ddj sx, zie het DDJ-SX topic:

Voor wat betreft de 4-kanaals functie. Je hebt 4 kanalen / faders beschikbaar,
de aansluit mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt:
Optie 1: 4 kanalen Serato
Optie 2: 4 kanalen externe geluidsbron?(cd-spelers, platenspelers, microfoons)
Optie 3: 2 kanalen Serato, 2 kanalen externe geluidsbron
etc. etc. etc.
Lead    posted on 20-11-2012 13:53
DDJ-SX werkt met Serato DJ en dat is 4 kanaals software.
Zo'n beetje alle andere controllers werken met Serato Intro, dit is 2 kanaals software.

Met de A/C knop wissel je de werking van het linker/recht controller deel om van Deck A naar Deck C.

De tweede set kanalen kun je gebruiken om in totaal met 4 deck te mixen. De sample decks hebben op de DDJ-SX een aparte fader (de middelste).
Let the BASS be louder
Bambilaner    posted on 20-11-2012 17:22
Als je interesse hebt in de LPD8, Ik heb er eentje liggen dat je voor 30 euro mag hebben Happy, laughing
www.facebook.com/vinniebegooddj
youngbeatsz    posted on 20-11-2012 18:21
die lpd8 heb ik al, maar twijfel voor die ddj sx ziet er zo een mooi toestel uit

This is an old Topic

No new postings for 4.556 days.
 Post CommentThat would be 151.9 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

142 Users online: 22 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 23.273
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.696.225