iTunes playlisten importeren in Rekordbox
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MarcoMartinez    posted on 19-11-2012 19:00
Playlisten importeren doe ik via de bridge functie in recordbox.

Ik maak eerst een playlist aan in I-tunes op mijn mac, vervolgens zet ik alle nummers op volgorde zoals ik ze wil draaien.?
Dan start ik recordbox op en importeer ik die playlist via de bridgefunctie naar de usb.

Probleem is dat de nummers na het importeren en analiseren in recordbox niet meer in dezelfde volgorde staan als in de playlist die ik in I-tunes heb gemaakt.

Iemand enig idee wat ik niet goed doe of waar dit aan kan liggenConfused

www.djmarcomartinez.com

What do you think about iTunes playlisten importeren in Rekordbox ??

Vote :   

Dynamix86    posted on 19-11-2012 19:21
Ik gebruik zelf de bridge functie niet, maar dit lijkt mij op het eerste gezicht een probleem m.b.t sorteren. Als je in iTunes je nummers sorteert op bijv. de naam van een nummer en in Rekordbox sorteer je op bijv. Toonsoort, dan lijkt het mij dat bij het 'importeren' naar Rekordbox, Rekordbox die nummers gaat sorteren op Toonsoort (in dit voorbeeld. Kan het daar aan liggen in jouw geval?
Beatmatching is overrated
MarcoMartinez    posted on 19-11-2012 20:27
Hoe kan ik in recordbox zien waar ie op sorteert ?

Het gekke is dat mijn playlist vaak slechts op een aantal nr's na niet klopt.

bv : in volgorde van nr 1 tm 20 staan nr 1 tm 3 goed en nr 11&12 zou nr 4&5 moeten zijn maar staan op de verkeerde plek?
www.djmarcomartinez.com
Dynamix86    posted on 20-11-2012 00:08
In Rekordbox zie je waar op is gesorteerd door op een willekeurige categoriebalk met rechts te klikken (titel bijv.), dan is de categorie die verduisterd is degene waar op wordt gesorteerd.?

Probeer anders even het volgende: check in iTunes waar je afspeellijst op wordt gesorteerd (waarschijnlijk op naam; dit zie je aan de donkergekleurde categoriebalk), als je daarachter bent dan ga je naar je bridge in Rekordbox en klik je in je afspeellijst op de categorie waarop iTunes je muziek sorteert. Rekordbox sorteert je muziek dan op dezelfde manier als iTunes, zodat je kunt uitsluiten of het probleem daaraan ligt.?

Beatmatching is overrated
Lead    posted on 20-11-2012 10:47
Je hebt waarschijnlijk de kolom verborgen in je playlist overizicht in Rekordbox. Check of de 2de kolom gevuld is met oplopende getalletjes. Zo niet, dan heb je gesorteerd op een andere kolom dan de afspeelvolgorde (bijv. titel of artiest).

De volgorde van een playlist behoort in iTunes en Rekordbox natuurlijk overeenkomen.

Als je playlisten vanuit Rekordbox naar itunes wilt importeren moet dit mbv ons tooltje.
Let the BASS be louder
MarcoMartinez    posted on 20-11-2012 15:00
Ik weet niet wat t is jeroen ik zal vanavond nog eens kijken en er een foto van maken.
Die laat ik je dan morgen avond wel zien bij HGL
www.djmarcomartinez.com
Lead    posted on 20-11-2012 15:52
Op voorhand moet ik je wel melden dat iTunes en ik geen vrienden zijn, ik zoek altijd een weg waarbij iTunes niet nodig is. Ik heb dat tooltje dus ook met tegenzin (en eigenlijk alleen voor Chuckie) gemaakt....

Maar neem maar mee morgen dan kunnen we het er over hebben.
Let the BASS be louder
MarcoMartinez    posted on 20-11-2012 17:33
komt goed thx !!!
www.djmarcomartinez.com

This is an old Topic

No new postings for 4.554 days.
 Post CommentThat would be 151.8 months
or a whopping 12.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

258 Users online: 12 Guests (246 Unknown)
Pages generated today : 64.956
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.542.957