Poster: Lead
Ik sta met de DDJ-SX te demonstreren bij Bax in we winkel op 6 december (donderdag middag) van 16:00 tot 18:00.
Wie dus nog vragen heeft of de DDJ-SX in werking wil zien kan daarheen komen.Ik heb het nog niet vermeld zien staan op hun website, maar ik heb hem al wel in mijn agenda staan
Poster: Didier82
strong class='header'>UPDATE 25-11-2012:
Gisteravond het eerste min-punt van de controller ontdekt. De microfoon overstuurt heel snel! Zowel met een Sennheiser E845 alsook met een Shure PG58 (draadloos) vervormde het signaal enorm, terwijl het signaal op dit kanaal niet eens in de buurt van de 0db kwam. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Heeft er wellicht al iemand een oplossing?
Poster: Yorick
Verzwakker tussen zetten?
Ik sta met de DDJ-SX te demonstreren bij Bax in we winkel op 6 december (donderdag middag) van 16:00 tot 18:00.
Wie dus nog vragen heeft of de DDJ-SX in werking wil zien kan daarheen komen.Ik heb het nog niet vermeld zien staan op hun website, maar ik heb hem al wel in mijn agenda staan
Ja, er wordt gewerkt aan verbetering van de firmware voor de SX.
Of daar de specifieke oplossing in zit voor de microfoon, daar kan ik nog geen antwoord op geven
Pulse posted this on Nov 27 09:54