producties sharen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

youngbeatsz    posted on 18-11-2012 20:54
beste mensen,

ik was vandaag m'n muziek aan het hersorteren en kwam tot de constatie dat ik eigenlijk heel wat gekende nummers heb, maar dat ik al graag eens de goede, maar onbekendere producties zou draaien, nu weet ik dat hier op het forum heel wat mensen graag hun producties delen, en als we ze voor elkaar zouden testen, komen we ook op reacties van verschillende streken. zou het geen idee zijn om hier enkel downloadbare/ (aankoopbare) nummers te posten die volledig af zijn? om die zo door anderen te laten testen en dan bij gevolg hier ook wat extra comments over te posten, zodat ieder wat respons krijgt over de reactie van het publiek in belgie/nederland/alles wat daarbuiten ligt?

indien dit geen goed idee is mag hier een slotje op.

mvg
youngbeatsz

What do you think about producties sharen ??

Vote :   
D-Jesse    posted on 18-11-2012 21:00
Je bedoelt promo's? Dan moet je je aanmelden bij de DJR dropbox Winking my eye Daar komen veel promo's in.?

En Vato.nl in de gaten houden, komt heeeel lekker spul langs!
youngbeatsz    posted on 18-11-2012 21:05
dan zit je daar wel, maar wie post er dan ook maar iets van feedback die hij/zij live ontvangen heeft van het publiek?

D-Jesse    posted on 18-11-2012 21:12
Tja dat is er niet. Ik denk dat je dat maar zelf moet uittesten als je live draait, of vragen aan de mensen aan wie je de promo's uitdeel't of ze willen doorgeven hoe het publiek erop reageerde. Voor de rest weet ik niet of het zo handig is om 1 topic voor allemaal tracks te maken, ik denk dat er dan per track wat minder aandacht aan word besteed dan een eigen topic voor feedback. maar we kunnen het altijd proberen met dit topic Winking my eye
youngbeatsz    posted on 18-11-2012 21:14
het is niet perse voor mij, ik kreeg nog geen enkele track af dus :p
Maracas    posted on 18-11-2012 21:21
Om eerlijk te zijn heb ik zelf maar 2 producties ooit van iemand van dit forum gedraaid, en die zijn van Sebasz a.k.a Sedelic, zijn bootleg van Papi Chulo en een oudere bootleg/mashup van Dancehall Queen van hem. Nou moet ik wel zeggen dat het publiek het leuk vond, maar ik denk sowieso niet dat veel mensen muziek vanuit dit forum ook daadwerkelijk draaien. Meestal omdat het onbekend is, dusja
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
youngbeatsz    posted on 18-11-2012 21:25
maar ik wil het net wel proberen?
Maracas    posted on 18-11-2012 21:26
Zo bedoelde ik dat niet?Foot in Mouth?Ik schetste de wereld even zoals hij was voordat je dit topic maakte
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
youngbeatsz    posted on 18-11-2012 21:30
laat ons hopen dat de wereld nu verandert met dit topic? :p
jeffrey412    posted on 18-11-2012 23:49
Het idee vind ik opzich wel goed, alleen zouden er dan reacties in de dropbox geplaatst moeten worden waardoor dit forum weer buitengesloten zal worden, iets wat niet moet gebeuren.

Nu er weer over de dropbox gepraat word.. Het valt me op dat er veel mensen niks droppen maar wel pakken..
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Lead    posted on 19-11-2012 00:58
In de Productions sectie van DJResource kun je je afgemaakte producties uploaden. Commentaar wordt automatisch in het forum geplaats... is dat niet wat je bedoeld ?

Er moeten in de production afgemaakte werken worden gepoast. Voor demo's kun je het forum en Soundcloud gebruiken (player is hier in het forum te gebruiken)
Let the BASS be louder
youngbeatsz    posted on 19-11-2012 01:07
oke lead, ik begrijp het zo ongeveer denk ik, ik dacht er enkel niet zover bij na. bedankt voor de snelle respons allesinds
Sebasz    posted on 19-11-2012 12:15
Poster: Maracas
Om eerlijk te zijn heb ik zelf maar 2 producties ooit van iemand van dit forum gedraaid, en die zijn van Sebasz a.k.a Sedelic, zijn bootleg van Papi Chulo en een oudere bootleg/mashup van Dancehall Queen van hem. Nou moet ik wel zeggen dat het publiek het leuk vond, maar ik denk sowieso niet dat veel mensen muziek vanuit dit forum ook daadwerkelijk draaien. Meestal omdat het onbekend is, dusja

Hehe leuk om te horen?Cool?Op mn soundcloud staat nog meer commerciele zooi die t wel goed doet?Foot in Mouth

Wat lead zegt over die productie sectie hier op djr... mwoa. je hebt een vrij klein limiet, tracks van 6 minuten ofzo kun je alleen in lage kwaliteit uploaden waardoor mensen met een niet draaibare versie zitten. plus dat je bereik hier gewoon te klein is. daarom gewoon lekker op soundcloud gooien, en je snippets gewoon op zippyshare en via een bit.ly ofzo inkorten?Cool
Lead    posted on 19-11-2012 13:48
Als er meer mensen zijn die de limit te weinig vinden zou dit opgerekt kunnen worden als er noodzaak voor is.

Maar op dit ogenblik heeft de Productie al zo'n kleine 3.5GB aan opslagruimte in gebruik. Dit zou ernstig veel kunnen worden als we die limit zomaar oprekken... Als je oonderaan de voorpagina van de Producties kijkt zie je onderaan wat statistieken (zoals bij iedere module), daar zie je dus ook dat de Production nu ongeveer 135GB aan traffic hebben gegenereerd...

...da's best wel aardig wat voor een website die niet aan een bedrijf vast hangt (we doen DJResource als hobby)
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 4.689 days.
 Post CommentThat would be 156.3 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

123 Users online: 69 Guests (54 Unknown)
Pages generated today : 15.127
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.286.907