Ik heb ook een te foute medley van verjaardagsliedjes, die doet het altijd heel goed... Maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je staat? Voor wanneer wil je hem gebruiken?
Wat ik altijd op een verjaardagsparty doe is het ook even aankondigen: Ja dames en heren we zijn hier op de verjaardag van die en die... Dan is het natuurlijk onbeleefd om niet even te zingen. Gerrit en Paula kom even naar voren...... Enz. -Start nummer- En aan het einde nog ff: Nog een keer dames en heren.. Hieperdepiep.........?!
En dan smijt ik er een knaller in, aangezien dat het moment is dat iedereen erbij is met de aandacht en dat het even een moment was zonder beat. Overigens kom ik vaak uit bij een of andere apres ski plaat die het hier goed doet (Lawinesong ofzo).
Dat was niet helemaal je vraag maar goed je vraag is denk ook wel beantwoord haha :P?
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 17-11-2012 @ 14:38:59 (100%)
Haha, ja dat spelletje ken ik wel, maar het gaat me dus puur over het club gedeelte, daar gebruik ik nooit een mic en is het dus lastiger om een verjaardags nummer uit te kiezen
Ja oke.. Nou ja met club heb ik niet echt ervaring (lees: echt niet hehe)... Maar ja als je hem gewoon in je set verwerkt is het ook niet echt een speciaal moment lijkt mij, dus dan heeft het publiek denk niet door dat het echt voor iemand is bedoeld. Miss moet je hem dan toch ff aankondigen. Dit kan door thuis alvast een introotje in te spreken.. Een stukje pre-recorded mc praat ofzo ? :P
hij moet er idd in verwerkt worden.. en zoals ik al vertelde: Birthday sex is niet echt een soort knaller. Ik weet niet echt hoe ik dit het beste kan aanpakken.. in een Bar-dancing is het altijd wel makkelijk idd.
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.