Poster: Bloedworst
En marktplaats
@ Luxx
Je zet jezelf nou wel en beetje voor paal, opmerking slaat kant nog wal.
Poster: FASA
Idd, iemand heeft aardig wat ego gekregen!
Poster: Luxx
heeft daar niet mee te maken, maar ik ken niet veel mensen op DJresource die een complete studio hebben of zodanig serieus bezig zijn met muziek dat ze zoiets zouden kopen. de enigen waarvan ik weet dat ze hardware hebben is BamBam zelf, Wytse en ik. als ik ongelijk daar in heb mag je me gerust verbeteren, ik zei gewoon wat de feiten zijn voor zover ik het wist. anders welgemeende excuses.
Poster: Bloedworst
Aangenomen Luxx, MAAR er zijn ook mensen die alleen en gitaar bezitten maar wel met en hoog musikaal niveau en die hebben ook niets meer nodig dan die gitaar, voor de rest niet iedereen schreuwd van de daken wat ie wel of niet heeft bijvoorbeeld IK
maar geloof me heb meer hardware dan jij op handen en voeten kan tellen en maak sommige dingen ook nog eens zelf maar nogmaals niveau heeft daar niks mee te maken, vind die uitdrukking zelfs raar iedereen doet toch gewoon zijn best en daar gaat het toch om niet dan?
Poster: Luxx
ik snap je even niet. het gaat hier hier toch niet om gitaristen oid, maar om producers? vind het nogal een verschil. waarom moet het altijd zo politiek correct zijn en doen alsof iedereen hier gelijk is? dat is gewoon niet zo. ik zeg niet dat ik een producer van wereldformaat ben of iets dergelijks, dat heeft daar helemaal niets mee te maken. ik dacht dat enkel wij 3 veel hardware hadden hier op het forum en dat jij nu op je teentjes getrapt ben dat ik je daar niet bij noem, ja sorry maar wat boeit het verder? het ging er om dat hier op dit forum er niet een grote markt is voor het verkopen van dure studio hardware en dat klopte dus ook.