Dj VoW even voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stanger    posted on 16-11-2012 12:00
Hoi,
Ik ben Wauter en ben woonachtig te Tongeren (Belgi?).
Ik ben 31 jaar oud en ben sinds mijn 12 jaar al bezig met muziek (al even dus Happy, laughing).
Mijn vader had vroeger een verhuurbedrijf van licht en geluid en vandaar dat ik dan ook een grote interesse heb gekregen in alles wat hiermee te maken heeft.
Ik ben nog van de 'oude garde' en heb dus nog alles geleerd op 'good old' platenspelers.
Hiermee heb ik jaren gedraaid. Dan is er echter een periode gekomen dat ik weinig tijd had om te draaien en is het allemaal wat op de achtergrond beland. Nu de laatste jaren ben ik er weer meer mee bezig en heb ik het dan ook weer helemaal opnieuw te pakken Happy, laughing .
Momenteel draai ik wel met cd spelers en af en toe leg ik ook nog wel eens een plaatje op.
Ik ben nu aan het uitkijken naar andere cd spelers waarvoor ik dan ook een topic heb aangemaakt.
Ik draai vooral hardstyle en af en toe ook wel eens een retro (oldskool) setje -> blijft een oude liefde he Thumbs Up
Op verplaatsing draaien doe ik bijna niet meer, een paar keer per jaar ongeveer.
Met 2 kleine kindjes in huis ontbreekt mij soms ook wel de tijd en de goesting om nog op verplaatsing te gaan Happy, laughing
De jeugd zal dat wel nog niet zo bekijken maar dat komt nog wel.
Mijn gear stelt momenteel niet echt veel voor vandaar dan ook dat ik wens te upgraden.

Op soundcloud ben ik te vinden via http://soundcloud.com/djvow-1?of http://soundcloud.com/stanger

Ik hoop dat ik me zo al een beetje heb voorgesteld en indien er verdere vragen zijn wil ik deze gerust beantwoorden.

What do you think about Dj VoW even voorstellen ??

Vote :   

Gerdo    posted on 16-11-2012 12:11
Welkom!!
Drumworks    posted on 17-11-2012 00:50
welkom op djr Winking my eye
The beats are still banging :)

This is an old Topic

No new postings for 4.640 days.
 Post CommentThat would be 154.7 months
or a whopping 12.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

286 Users online: 251 Guests (35 Unknown)
Pages generated today : 24.021
Most visitors online this month : 435
Lifetime Pageviews since 2003 : 241.016.055