Ik zag een advertentie van eiland muziek voorbij komen, hier kun je per maand betalen voor je dj stuff. Ik wilde vragen of je hiermee niet duurder uit komt? En is het aan te raden??
Groetjes
Drop Beats, Not Bombs
What do you think about Eilandmuziek ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Of het duurder is dat kun je gewoon zelf uitrekenen lijkt me. Als je niet alle info hebt, dan moet je natuurlijk niet hier zijn maar bij die zaak.
Of het aan te raden is dat is voor iedereen weer anders. Ik zelf vind het geen lekker idee. Vooral zogauw er iets mis mee is of als je het product voortijdig doorverkoopt, dan ben je maandelijks aan het betalen voor iets dat je niet meer hebt / niet meer gebruikt. Echt een afweging die je zelf moet maken of je dat zelf ook vervelend vind of niet.
Nemen geen verantwoordelijkheid en eenmaal verkocht en toch iets stuk = eigen schuld... Daarnaast beschikken ze niet (in mijn ogen) over de juiste kennis.
Voorbeeld: Nieuwe Reloop RMX 30 Blackfire gekocht en 1 van de bovenste groene leds (aan weerszijden) van de master was kapot. Ze beweerden bij hoog en laag dat dat normaal was.
Probleem was echter dat die in de winkel stond (demo model) wel gewoon goed deed en die uit de doos uit het magazijn (die ik uiteindelijk mee nam zonder te kijken totdat ik thuis was) niet goed was. Ik terug gegaan om te laten zien dat dit niet kon. En ze weigerden het product terug in te nemen... (Tot aan de eigenaar van de zaak aan toe)
?
Bij deze denk ik dus dat je met die 25 euro per maand e.d. ook niet goed af zal zijn. Zeker niet op service gebied.
Daarnaast is eiland muziek vaak ook gewoon duurder dan andere winkels. Verder kan ik nog wel wat voorbeelden noemen waarom ik er niks zou kopen. Maar FSR heeft er al wat genoemd.
Je betaald elke maand rente over dat bedrag.
Stel je mixer kost 500 euro en je betaald in 12 maanden, waar zij 5% rente over rekenen.
?
Je lost de eerste maand 50 euro af + de kosten van de rente = 25 euro
De tweede maand los je nog een keer 50 euro af + 5% van 450 (=22,50)
?
Zo gaat dat elke maand door, en betaal je uiteindelijk dus veel meer voor je apparaat!
Zou ik zeker niet doen, dan kan je nog beter bij de bank lenen en daarmee je set kopen. Dit soort bedrijven rekenen veel te veel rente.. maar je bent al voorzien zag ik
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.