Poster: Estacy
daar ging iets mis met de videos... hier nog eens, editen schiet niet op
http://www.youtube.com/watch?v=SBLIc6aQPck&feature=related
Deze heb ik hier al eens geplaatst he makker, en dit is wel mijn ding, stomende, pompende en adrenaline ontploffende techno. Het klinkt mss wat verwaand, maar de liefhebbers van dit genre zijn overwegend 'ervaren' party lovers die niet houden van al die afkooksels (flauw of niet flauw, is voor iedereen anders) van het grote medium House Music. Techno is sinds het ontstaan van House de enige stijl die de housenation generatie en hun way of life blijft uitstralen, geen dress, dance of andere codes zijn nodig om erbij te horen, dat was vroeger zo en is nu nog steeds zo, en het schijt hebben wat anderen er van denken. Echte techno liefhebbers houden niet van stijlen die zich een sub stijl of sub- cultuur noemen van Techno zoals minimal, tek-house, electic tek en wat nog allemaal, alleen de hardere stijlen worden aanvaard, zoals Hard Techno en andere Schranz. De grote, beruchte, spraakmakende, legendarische party's van de jaren 80-90 waren ook geen house party's maar Rave's en de echte Techno party's zijn daar een voortzetting van. De Hardere stijlen (geen core of terror toestanden) zijn nooi als commercieel produkt gebruikt itt tot het gros van meeste nieuwere stijlen. Ik blijf fan en voel me er nog steeds in thuis, ook op de party's.