hallo wij zijn Willem Jan en Danny. ik (Willem jan) kreeg een opdracht van school om een remix te maken van het nummer Iyeoka - Breakdown Mode. ik heb deze remix gemaakt samen met danny omdat hij dezelfde hobby als mij heeft, het maken van hardstyle. we hebben alleen de stem en gitaar uit het nummer gebruikt. voor derest hebben we alles zelf gemaakt.
Het punt waar we nu tegen aanlopen is de mastering. maar we zijn toch benieuwd naar de reactie's
alvast bedankt!
Willem Jan & Danny
What do you think about wejay and danny - Breakdown mode (Hardstyle) ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.