Gratis masteren alleen vandaag nog!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

ThomasB    posted on 07-11-2012 17:53
He iedereen,

Ik kreeg een reactie van Monarch Audio Mastering op een van mijn tracks op soundcloud en was wel benieuwd dus keek ik op hun pagina en zag dat ze tot 7 November gratis tracks masteren.
Hier heb ik dus gebruik van gemaakt en moet zeggen ben erg tevreden over het resultaat!
Ze hebben hem lekker hard gemaakt zonder dat er kwaliteitsverlies is, hij klinkt ook erg breed en mooi gepolijst.
Als je nog een track hebt liggen zou ik zeggen stuur hem snel in want het is al 7 November!

http://soundcloud.com/monarch-audio-mastering
Check hun disciption box voor de uitleg hoe je je track gratis door hun kan laten masteren.

What do you think about Gratis masteren alleen vandaag nog! ??

Vote :   

Sebasz    posted on 07-11-2012 18:16
bedankt voor de tip maar zo goed vind ik het eigenlijk niet klinken, lijkt alleen of ze een limiter met de gain omhoog er overheen hebben gegooid
Wytse    posted on 07-11-2012 18:31
Super oneerlijke vergelijk, je moet altijd op gelijk volume vergelijken, dan hoor je pas echt of je iets hebt veranderd aan het nummer. Ik heb sterk het idee dat het alleen maar harder gezet is.

Prutsers, hard maken kan iedereen.
White Sea Studio
BennoRevelli    posted on 07-11-2012 18:50
Het idee was leuk, maar een duidelijk verschil behalve volume hoor ik niet. ook niet op de Focals.
De samples op soundcloud voorspellen ook niet veel goeds, maargoed Winking my eye je kunt er ook niet veel van verwachten.. gratis mastering.
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
ThomasB    posted on 07-11-2012 19:08
Tsja bij mijn track hoor ik wel verschil, hoor dat ze bepaalde frequenties hebben gecut, had eerst ergens een phase fout zitten die ik er perongeluk in had laten zitten die is nu ook weg en vind hem best mooi gepolijst
Luxx    posted on 07-11-2012 20:04
klinkt voor mij ook niet beter. hoor dat het volume harder is maar verder weinig verschil. sommige hihats klinken ineens heel schel in mijn oren maar dat zou ik niet een + vinden.
www.mothermusic.nl
FSR    posted on 07-11-2012 20:46
Wat wytse zegt....
ThomasB    posted on 07-11-2012 22:27
Snap wat jullie bedoelen, de dag is zo voorbij, ik persoonlijk ben blij met het resultaat op mijn track en heb jullie geprobeert te helpen aan gratis mastering.
Hoop dat ik er nog iemand blij mee heb kunnen maken voor de rest snap ik het ook wel.
FSR    posted on 07-11-2012 22:53
ThomasB,

We willen je niet persoonlijk krenken o,i.d.

Ik heb namelijk even gegoogled erop en ik kan niet eens een plaatje, laat staan een lijstje van hun apparatuur/software voor Mastering vinden. Hetgeen ik vreemd vind en dus ook niet bepaald betrouwbaar.

Daarnaast hoor ik op mijn krk VXT 8 toch echt geen enkel verschil naast dat de gain is open gezet.

Sorry man, maar ik ben bang dat die Monarch Mastering Studios niet bij velen in het straatje zal passen.

Daarnaast ben ik bij Wytse geweest en dat is duidelijk. Je hebt een adres waar je langs kan om het met eigen ogen (en oren) te ervaren. Op de Monarch website zie ik alleen een email adres...

ThomasB    posted on 08-11-2012 11:49
Ja ik snap wat je bedoelt, het was ook de eerste keer dat ik een track echt liet masteren dus misschien was ik iets te enthousiast haha
Gery    posted on 08-11-2012 16:25
hier is een remix die ik gemaakt heb en gereleast is, mastering heb ik zelf gedaan.
http://soundcloud.com/djaxxis/sdc-rumours-axxis-remix

ik zal een niet gemasterde versie insturen, gewoon uit interesse Happy, laughing

dan kan ik eens de masteringen vergelijken Happy, laughing

DJ - Producer
AdenFarleigh    posted on 10-11-2012 23:42
Wat leuk; volgens hun site (via google gevonden) kun je ook vandaag gewoon nog gratis je track laten masteren daar... Wedden dat t morgen ook nog steeds kan??Embarassed
?
Jouw feedback staat ook op hun site overigens Thomas B
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
User edit by AdenFarleigh on 10-11-2012 @ 23:44:19 (41%)
Wytse    posted on 11-11-2012 00:14
Poster: Gery
hier is een remix die ik gemaakt heb en gereleast is, mastering heb ik zelf gedaan.
http://soundcloud.com/djaxxis/sdc-rumours-axxis-remix

ik zal een niet gemasterde versie insturen, gewoon uit interesse Happy, laughing

dan kan ik eens de masteringen vergelijken Happy, laughing

mag ik ook een schot doen? Puur voor de grap? Ik ben mixing engineer (geen mastering), maar denk dat ik t wel veel verder kom dan zij...
White Sea Studio

This is an old Topic

No new postings for 4.674 days.
 Post CommentThat would be 155.8 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

311 Users online: 145 Guests (166 Unknown)
Pages generated today : 62.602
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.859.639