De feestdagen komen er aan, en ikzelf en waarschijnlijk ook veel andere kunnen wel wat cadeautips gebruiken, iemand ide?n?
What do you think about Cadeau ideën? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De nieuwe Apple Earpods? ik heb ze zelf en ze klinken erg goed moet ik zeggen. Stuk beter dan de vorige, en heel duur zijn ze nou ook weer niet. Zeker de moeite waard.
USB-stick, koptelefoon, flightcase(s), XLR/RCA/digitale Coax-kabels, Cd-map, Hoofdtelefoon-case, computerboxen, monitorboxen, versterker, custom made earplugs, waardebon om muziek (digitaal) mee te kopen, muziekinstrument (midi-keyboard bijv.) etc.
Die kan je gratis via een actie van Pioneer (volgens mij via Facebook) in december bestellen. Dan komen ze half januari ongeveer binnen. Dat was in ieder geval vorige twee keren zo.
No new postings for 4.676 days. Post CommentThat would be 155.9 months or a whopping 12.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.