[TK] M-audio Fast Track mkII
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

NickPage    posted on 07-11-2012 10:58
Titel
M-audio Fast Track mkII
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
45,-
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving
Voornamelijk gebruikt om mijn monitors aan te sluiten.

De Fast Track mkII is een 24-bit/48kHz audio interface met twee audio in- en twee audio uitgangen. Opnames maken was nog nooit zo eenvoudig. Voor gitaar is er een voorversterker en ook uw studio condensator microfoon kunt u direct in deze audio interface pluggen. De Fast Track heeft zelfs een 48 Volt fantoom voeding. En uiteraard snelle en lage latency ASIO drivers. De Fast Track mkII wordt via een USB kabel met uw computer verbonden en wordt ondersteund door PC en Mac.

Gearbase item
N.v.t.

Foto's
M-Audio Fast Track mkII

User edit by NickPage on 07-11-2012 @ 10:59:30 (8%)

What do you think about [TK] M-audio Fast Track mkII ??

Vote :   

will-j    posted on 07-11-2012 11:29
Hoe kan ik deze aansluiten op mijn laptop? Ik gebruik FL Studio.
NickPage    posted on 07-11-2012 11:31
USB-aansluiting zit erop heeft geen externe voeding nodig
will-j    posted on 07-11-2012 11:32
Oh lol stom dat ik het niet eerder zag.
?
Denk je dat ik hiermee mijn gekraak in FL Studio kan verminderen/weg kan halen?

Edit: ik zie bij bax-shop dat je er nog software bij krijgt. Lever jij deze ook mee?
User edit by will-j on 07-11-2012 @ 11:35:18 (71%)
NickPage    posted on 07-11-2012 11:40
Protools software zit er inderdaad bij.

Wanneer krijg je dit gekraak? Neem je live op? Of zijn het software instrumenten?
will-j    posted on 07-11-2012 11:41
Thanks.

Het zijn gewoon software instrumenten, ik ben niet van plan iets op te nemen. Het hangt samen met CPU gebruik en ik lees dat soms een geluidskaart kan helpen.
NickPage    posted on 07-11-2012 11:44
Heb inderdaad wel eens iets over dat gekraak gelezen alleen durf ik niet met zekerheid te zeggen dat deze kaart het oplost bij jou. Ik maakte gebruik van een Macbook samen met deze kaart en producties komen er kwa geluid goed uit.
will-j    posted on 07-11-2012 11:46
never mind :') foutje
User edit by will-j on 07-11-2012 @ 12:02:43 (100%)
Sebasz    posted on 07-11-2012 12:00
Nee daarvoor heb je een DSP kaart nodig, daar kun je je vst's op draaien?Foot in Mouth?Geluidskaart heeft daar geen effect op.
will-j    posted on 07-11-2012 12:03
Poster: Sebasz
Nee daarvoor heb je een DSP kaart nodig, daar kun je je vst's op draaien?Foot in Mouth?Geluidskaart heeft daar geen effect op.

Thanks Happy, laughing ik ga er zo ff 1 bestellen. Heb jij toevallig eentje waarvan je zegt 'dat is een goeie'?
Sebasz    posted on 07-11-2012 12:22
Poster: will-j
Thanks Happy, laughing ik ga er zo ff 1 bestellen. Heb jij toevallig eentje waarvan je zegt 'dat is een goeie'?

Nope, vind die krengen veel te duur en mijn processor heeft geen problemen met een tal vst's runnen?Foot in Mouth

Pas als je er echt veel laadt gaat ie heel af en toe een beetje kraken, maar niet echt heel storend ofzo?Cool?Dus vraag me voor jou af wat je wel allemaal niet laadt, of welke processor je hebt.

will-j    posted on 07-11-2012 13:28
Poster: Sebasz
Nope, vind die krengen veel te duur en mijn processor heeft geen problemen met een tal vst's runnen?Foot in Mouth

Pas als je er echt veel laadt gaat ie heel af en toe een beetje kraken, maar niet echt heel storend ofzo?Cool?Dus vraag me voor jou af wat je wel allemaal niet laadt, of welke processor je hebt.

Mijne heeft er wel moeite mee Unhappy met al 2x nexus bijvoorbeeld dan begint het gezeik al. Heb een Asus laptop en een intel dual core 2 processor. ASIO4ALL gebruiken scheelt, maar na een tijdje gaat ie toch kraken.

Ik ga ff googl'en wat die DSP geluidskaarten kosten. Als ze te duur zijn dan koop ik gewoon een goede, vaste PC denk ik
DJSHAK3S    posted on 07-11-2012 13:40
Miss verstandiger een nieuwe processor aan te schaffen alsdit mogelij is.
will-j    posted on 07-11-2012 13:42
Poster: DJSHAK3S
Miss verstandiger een nieuwe processor aan te schaffen alsdit mogelij is.

Heb ff gekeken en die DSP kaarten zijn te duur :/ kan ik beter nieuwe pc kopen.

Maar indd een processor kan ook, ik ga dat overigens neit zelf inbouwen dadelijk ben ik nog verder van huis haha. Ik ga eens even goed alles uitzoeken Happy, laughing
Sebasz    posted on 07-11-2012 14:41
Poster: will-j
Heb ff gekeken en die DSP kaarten zijn te duur :/ kan ik beter nieuwe pc kopen.

Maar indd een processor kan ook, ik ga dat overigens neit zelf inbouwen dadelijk ben ik nog verder van huis haha. Ik ga eens even goed alles uitzoeken Happy, laughing

Laptop als echte studio gebruiken is ook niet zo handig, leuk voor on the road enzo als je een fatsoenlijke hebt. Maar beste is inderdaad gewoon een goede pc hebben waar je alles op doet. dan moet je kijken naar een goede processor en fatsoenlijk ram geheugen (4 tot 8gb ofzo, 16gb heb je niet nodig hoor)

Sorry Nick dat we je topic kapen?Foot in Mouth?maar aan de andere kant blijf je nu wel lekker bovenaan staan?Embarassed
User edit by Sebasz on 07-11-2012 @ 14:42:22 (18%)
will-j    posted on 07-11-2012 15:07
Klopt, ik moet gewoon een goede vaste PC kopen. Welke PC heb jij?

Ja haha we kapen dit topic indd maar zo wordt je geluidskaart wel snel verkocht indd Happy, laughing
NickPage    posted on 07-11-2012 21:06
Haha inderdaad een voordeel!

succes verder met je pc Will
D-Jesse    posted on 07-11-2012 21:18
@Will-J voordat je een pc koopt, ik heb je een mail gestuurd!

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

272 Users online: 153 Guests (119 Unknown)
Pages generated today : 38.288
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.992.692