Cubase SX probleem
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MRowan    posted on 04-11-2012 11:41
Hey allemaal,

Ik gebruik sinds kort Cubase SX en heb Behringer boxen samen met mijn behringer geluidskaart.
Ook heb ik kicks en clap's enzovoort op mijn harde schijf staan.

Als ik die in Audio zet doormiddel van bij File op Inport te drukken komt er wel een balkje te staan. Als ik echter op start druk komt er geen geluid uit. Maar als ik gewoon een piono melody maak komt er wel geluid.

Iemand enig idee hoe dat kan komen en hoe ik dit op kan lossen?

What do you think about Cubase SX probleem ??

Vote :   

Bloedworst    posted on 05-11-2012 14:20
Ah en Cubase gebruiker
Je moet ff kijken of de sample ook in je audiopool staat.
volgorde audio track maken mono of stereo, en dan file, import audio, maar dat doe je zo te lezen goed.
heb jaren met sx gewerkt dus daar komen we wel uit.
als het nog niet wil lukken lees ik het wel succes.

MRowan    posted on 07-11-2012 16:14
Hoe zet ik hem in mn audiopool dan?
Bloedworst    posted on 08-11-2012 08:38
Als je de stappen volgd zoals ik boven beschreef zou de sample ook in je pool moeten staan, en kan je de sample terug vinden als ik het me goed herinner boven in je menu onder audio of media en dan pool window (werk nu met cubase5 en daar staat de pool onder media) als je dat heb gevonden moet je de map audio openen en daar is ie als alles goed is.
Hoor het wel succes.

MRowan    posted on 04-12-2012 19:34
Beste bloedworst.?
Het lukt nog steeds niet en ik kan ook nergens pool window vinden...

Ik ga nu wat actiever te werk dus wil wel graag weten hoe ik ni verder kom Winking my eye
Bloedworst    posted on 04-12-2012 21:11
Poster: MRowan
Beste bloedworst.?
Het lukt nog steeds niet en ik kan ook nergens pool window vinden...

Ik ga nu wat actiever te werk dus wil wel graag weten hoe ik ni verder kom Winking my eye

Hier ?http://www.youtube.com/watch?v=ttyRWHigP-4 ?copy de link ff mijn browser wil er geen klikbare link van maken
als je het op deze manier doet zou het moeten werken, als dat niet het geval is moet je bij instellingen gaan zoeken wat er fout staat, en er moet en audiopool zijn.
tussen haakjes,, wat gebeurt er als je op die balk dubbel klikt die wel ingeladen wordt ??
hoor het wel..

This is an old Topic

No new postings for 4.542 days.
 Post CommentThat would be 151.4 months
or a whopping 12.4 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

147 Users online: 33 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 50.813
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.723.765