Poster: Estacy
Zet em niet in een hoek, leg er een akoustische mat onder (auralex, of gewoon dik schuim van de Gamma). Dat is eigenlijk het enige wat je echt kan doen. Bass dreunt nou eenmaal gewoon door. De enige echte oplossing is massa, maar je maakt niet zomaar dikkere muren.
Poster: Pur-D
Ik heb er ook heel veel last van, maar wij hebben houten vloeren en plafonds thuis. Heb er al 8cm akoestiek schuim onder liggen, maar dat werkt ook niet. Dus als je houten plafonds hebt is er geen oplossing...
En tussen die houten vloeren en plafonds zit wel gewoon beton hoor.
Die zit niet los. Dat is een groot, vrij dun oppervlak waarop een hoop geluidsgolven op knallen. dat gaat trillen.?
Lage tonen dreunen door, daar valt echt vrij weinig aan te doen behalve gewoon je sub niet zo hard zetten. En tussen die houten vloeren en plafonds zit wel gewoon beton hoor.
Bij de wat nieuwere huizen wel ja. Wij hebben echter een huis uit 1930 ofzo, alles leunt op houten balken. Als ik mn muziek boven iets harder zet dan normaal luisterniveau kun je beneden bij wijze van spreken zo meezingen...
Poster: RemcoRelion
Ik moet dus eigenlijk niet eens klagen zo te horen
Je bent op zoek naar een oplossing, echt klagen vind ik het niet.
Anyway, ik heb een beetje gegoogled voor je en het schijnt dat een dik stuk rubber of een tegel van natuursteen ook goed werkt.
Poster: RemcoRelion
Ik heb ook dat me deur heel erg gaat trillen. zit deze te los of is dit gewoon de bass? Je hoort echt duidelijk wanneer er bass is als je bij me deur staat dan hoor je hem dus echt helemaal trillen.
spikes zullen niet werken ben ik bang. Dat is icm tapijt, zodat je speaker stabiel staan. Voor een subwoofer zal het slechts ervoor zorgen dat ie stabiel staat, waardoor je minder last hebt van een vloer die mee gaat werken als klankkast. Maar beneden zul je hetzelfde horen denk ik. Als het al niet erger word
Poster: Winston
Sjeetje, ik ben best wel een beetje jaloers. Welke Subwoofer heb je eigenlijk?
Poster: Winston
Sjeetje, ik ben best wel een beetje jaloers. Welke Subwoofer heb je eigenlijk?
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.