[M] Wob / Dubstep
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bartjens    posted on 31-10-2012 11:36
gisteravond een klein Wob/Dubstep mixje opgenomen. 10 tracks in 18 minuten.

Voor de liefhebbers

Tracklist:
Haze & Kinzy - Goin Back
Brownz & Requake - Creep
Distance - Reboot
The Aliens UK - Get Krunked (Doomtrooper & Dr. Bloodnugget Remix)
Pyrodox - Midnight
BadKlaat - Head Top (Bukez & Finezt Remix)
Argonauts - Bun Dem
KLRGRM - Big Bad Wolf
Monstar - Face Fucking Bass
ShockOne - Chaos Theory (Dubstep Mix)
www.djbrowbeat.com

What do you think about [M] Wob / Dubstep ??

Vote :   
FASA    posted on 31-10-2012 14:21
Erg vet!!! Zou wat meer van dit spul op het forum gezet moeten worden. Ik ga vanavond waarschijnlijk ook weer een mix opnemen. Hoop dat je hem ook even checkt!
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Bartjens    posted on 31-10-2012 15:09
Thx man, ga jou mix zeker even luisteren. Ben benieuwd!
www.djbrowbeat.com
Unidentified    posted on 31-10-2012 16:06
Poster: FASA
Erg vet!!! Zou wat meer van dit spul op het forum gezet moeten worden. Ik ga vanavond waarschijnlijk ook weer een mix opnemen. Hoop dat je hem ook even checkt!

Ik heb vorige week een dubstep mix online gezet en hier gepost en ik heb geen enkele reactie gekregen...

@Bartjes: ik ga deze mix zeker eens beluisteren!?
PS: Ik haat het als mensen dit genre Wob/Wub/Wobble/... noemen...

EDIT: ik heb het beluisterd, mixwerk zit wel strak, tracks in de eerste helft vond ik goed, daarna ging het wat meer naar het Skrillex-geschreew, wat ik wat minder vind?Cry
User edit by Unidentified on 31-10-2012 @ 16:17:11 (42%)
Bartjens    posted on 31-10-2012 17:32
Het subgenre van Dubstep in het eerste gedeelte heet ook echt Wob. Heb ik niet verzonnen :P

Wobble is weer totaal wat anders..
www.djbrowbeat.com
FASA    posted on 31-10-2012 18:02
@ unidentified,
?
Deze heb ik helaas gemist anders had ik je zeker een reactie gegeven. Hoe hete het topic want zag hem er zo snel niet tussen staan. Ik vind de laatste tijd niet heel veel spannends meer voorbij komen op de site dus kom er wat minder en dan mis je weleens wat. Wil hem graag alsnog horen, als je even een linkje plaatst of aangeeft hoe je het topic had genoemd. (ja lui ik weet het)
www.soundcloud.com/nick-janssens1
Unidentified    posted on 31-10-2012 20:26
@Bartjens: Hahaha hoe kom je daarbij? Ik zit ook op dubstepforum.com (het meest bekende forum ivm dubstep, rijkt elk jaar een vrij prestigieuze prijs uit aan het beste dubstepalbum, zitten ook grote namen op uit de scene zoals youngsta, biome, killawatt, etc) en daar heb ik nog NOOIT de term Wob voorbij zien komen?Foot in Mouth?Het is gewoon dubstep, het tweede deel kan je meer omschrijven als Brostep, maar ook dat is gewoon dubstep

@Fasa: Hier vind je het desbetreffende topic Cry?
////www.djresource.eu/Forum/topic/24767/Unidentified-October-Mix-Deep-Dubstep/
Bartjens    posted on 31-10-2012 21:49
Volgens Beatport is het dus wel Wob. Maargoed, ik vind het alsnog een WobWobmix Winking my eye
www.djbrowbeat.com
Pur-D    posted on 31-10-2012 22:34
Lekkere mix, had hem opstaan tijdens mijn huiswerk. Zit lekker strak in elkaar met goeie tracks!

Poster: Bartjens
Volgens Beatport is het dus wel Wob. Maargoed, ik vind het alsnog een WobWobmix Winking my eye

Beatport is nog niet helemaal nauwkeurig met hun genres. Hardstyle word daar ook bijna altijd aangegeven als Hard-dance, trance of techno.
Dn-s3500 - Dn-x1500s - Dn-s3500 - Traktor Scratch Pro
Bartjens    posted on 02-11-2012 09:50
Poster: Pur-D
Lekkere mix, had hem opstaan tijdens mijn huiswerk. Zit lekker strak in elkaar met goeie tracks!

Bedankt, altijd fijn te horen Happy, laughing
www.djbrowbeat.com

This is an old Topic

No new postings for 4.706 days.
 Post CommentThat would be 156.9 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

210 Users online: 87 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 18.249
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.290.029