Eerste nummer in Ableton
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

m_d_m    posted on 30-10-2012 13:18
Beste DJ Resource forum leden.
Vorige week had ik al een post gedaan over hoe en wat en dit is mijn eerste house track. Een beginnetje, een opzetje en ben benieuwd naar jullie reacties. Ik heb het gemaakt in Ableton een weekje mee bezig als plugin heb ik Masive gebruikt.
http://soundcloud.com/m_d_m/first-house-track

User edit by m_d_m on 30-10-2012 @ 13:19:31 (18%)

What do you think about Eerste nummer in Ableton ??

Vote :   
m_d_m    posted on 30-10-2012 13:51
wat is jullie reactie?
Certas    posted on 30-10-2012 14:07
Poster: m_d_m
wat is jullie reactie?

Altijd lastig he, dat wachten.. 20 hele minuten.
http://www.soundcloud.com/Certas
AdenFarleigh    posted on 01-11-2012 00:07
Wil je het echt weten??
De intro is ronduit saai, overall slecht gemasterd, en de risers brengen totaal geen energie in je track.?Dat geeft niet - het zou echt ronduit bizar zijn als je eerste track al gelijk nummer1hit-potentieel bezit!

Ga gewoon eens wat youtubevids kijken, over mastering, risers bouwen, sidechaining, compression, gates etc.
En blijf dan gewoon lekker doorspitten in je DAW, dan leer je spelenderwijs waar al die effecten, operators etc goed voor zijn Happy, laughing
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
m_d_m    posted on 01-11-2012 12:15
Dankjewel voor het commentaar @adenfarleigh. Had zelf niet beter commentaar verwacht hoor. Maar ach voor eventjes wat proberen in Ableton vond ik het resultaat toch best leuk. ben nu met 2de bezig en gaat best leuk. Lekker afstappen van de basis drums en wat meer electronic erin. Moet zeggen dat ik het snel onder de knie krijg. heb je toevallig nog goede tutorials, dingen die je echt moet weteen of iets? Bedankt.
ThomasB    posted on 04-11-2012 12:54
Je kick clipt echt z? hard, niet normaal haha.
Inderdaad het brengt weinig energie over maar voor een eerste nummer gaat het best goed.
Kijk gewoon wat tutorials op youtube en lekker blijven kloten met alles dan kom je er vanzelf ook wel achter waar alles voor is Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 4.704 days.
 Post CommentThat would be 156.8 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

228 Users online: 66 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 21.672
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.293.452