Poster: Winston
Deadmau5: verwijst naar een gebeurtenis in zijn leven, hij had een dode, in ontbinding zijnde muis in zijn appartement die hij niet kon vinden
Poster: Dyno
Een naam verzin je niet, een naam overkomt je ....
---EDIT---
Ook grappig dat mensen al een dj naam willen hebben als ze nog niet eens kunnen draaien ...
Zolang je nog op je slaapkamer draait heb je geen dj naam nodig.
Poster: AdenFarleigh
?
Ook niet helemaal waar; wanneer je vanuit je slaapkamer een radioshow doet of uberhaupt mixes upload naar het web dan is een naam toch wel handig om te hebben.
Hey DanielDale,
Leuke bondige post! Op mijn blog MuziekBusiness heb ik over dit onderwerp ook wat geschreven. Voor de liefhebbers heb ik een korte handleiding voor het verzinnen van een dj-naam en een grappige post over de verhalen achter dj-namen van bekende dj's. Toevallig heb ik Deadmau5 en Avicii hier ook in beschreven.
Gr, MuziekBusiness.nl
Welke dj naam past bij mijn voornaam Leroy?
Ik draai vooral Hardstyle
Pak het scrabble bord uit de kast en pak alle letters van je voornaam en je achternaam.
Hussel de bende door elkaar en kijk of wat je er van kan maken.
Denk aan bepaalde gebeurtenissen die je tegen komt om te zien of je er iets aan hebt (denk aan het Deadmau5 verhaal)
Of misschien heb je al een bijnaam. Gebruik die dan, of maak er iets anders van dat er op lijkt.
Je favoriete tv serie, je huisdier, je eigen naam achterstevoren, wat Lead zegt, of wat dan ook, er is altijd wel iets te verzinnen.
Thanks voor de tips.
Hier kan ik wel wat mee.
Poster: leroy1999
Welke dj naam past bij mijn voornaam Leroy? Ik draai vooral Hardstyle
Gewoon Leroy, vind ik een mooie naam, en waarom wil iedereen die Hardstyle oud gaat draaien altijd een rare naam gebruiken ?
ja ik had een andere naam in gedachten maar deze naam is ook mooi als hardstyle dj. Ik blijf gewoon bij mijn voornaam als DJ naam.
Dankje voor de tip Tekhead
Poster: Tekhead
Gewoon Leroy, vind ik een mooie naam, en waarom wil iedereen die Hardstyle oud gaat draaien altijd een rare naam gebruiken ?