Goed dat je al je muziek koopt, kan ik een voorbeeld aan nemen!

haha maar oke even serieus. K.v.K hoef je niks van te hebben, tenzij je een label ofzo gaat oprichten. Buma Stemra integendeel heb je volgens mij wel iets van nodig. Weet mijn god niet wat ze met het geld doen, volgens mij in hun eigen zak steken, mja. Weet ik voorderest ook niks van haha.
1 vraag: Waarom wil je zo graag 'legaal' draaien? Voor vrienden, familie & kennissen kan je gewoon zeggen dat je het voor de lol doet. Ik heb weleens in een clubje gedraait of op feestjes van mensen die ik niet goed kenden zonder een of andere vergunning te hebben. Er is geen inspectie ofzo die langs elk feestje komt he, dat weet je ?

Oke dat klinkt misschien een beetje alsof ik tegen legaal ben, dat ben ik niet hoor. juist goed! maar vrienden & familie hoef je volgens mij niet echt een Buma Stemra gebeuren voor te hebben.. Pas als je echt boekingen gaat krijgen enzo, kom je er wat meer voor in de buurt.
Wat je van Buma Stemra moet hebben heb ik geen idee van, heb alleen er iets een x over gelezen op dit forum!