Ik draai altijd met de CDJ1000's en CD's maar ben toch is aan het orientieren om over te stappen naar de nieuwe 2000's ?ik heb gezien dat je op de 2000nxs recordbox als source kan kiezen en dat er een iOS app is.
kan je met de CDJ2000 MK1 ook muziek ophalen van je macbook met eventueel recordbox? maar dan live dus dat je dat met een USB of lan kabel doet? of moet je de muziek van te voren exporteren vanaf recordbox naar USB of SD? kan je een iphone/ipod via de USB kabel aansluiten op de CDJ? daar zou toch al mijn muziek al instaan d.m.v. itunes?
sorry als het een domme vraag is maar kon er niet direct iets over vinden eigenlijk.
Groetjes Denny
just playing dope beats
What do you think about macbook + CDJ2000 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ja dat kan. In verband dat je 2 CDJs moet je er wel Switchbox/UTPhub tussen plaatsen, wil je dat het werkt. Maar rekordbox Mobile iOs of Andriod werkt niet met de oude serie CDJ2000/900/350
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 27-10-2012 @ 16:57:53 (77%)
Als je meer wilt weten, dan raad ik je aan om eens de handleiding van de CDJ-2000 door te lezen; daar staat alles in. Te downloaden op www.pioneer.nl.
Beatmatching is overrated
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.