Poster: LuxxIdd dat heeft de oxygen ook en dat is idd wel leuk! Kga eens kijken of ik ergens zo'n akai mpk 61 kan uittesten.
ik heb die. het kutte is dat de Knobs oneindig zijn. iets dat ik echt stront en stront vervelend vind omdat hoe sneller je er aan draait, hoe meer je de parameter beinvloed. voor mij werkt het niet.
verder gebruik ik de pads totaal niet. alleen de faders blijven dus over voor mij. wat ook nog een pluspunt was aan de axiom is dat je per semi-tone kan transponeren ipv alleen via octaaf. maar dat voordeel valt ook al weg als je logic gebruikt want dan kan je dat in logic aangeven.
Poster: D-Jesse
Wat zijn 'knobs' als ik vragen mag?
Poster: D-Jesse
Oooohw gewoon die draaiknoppen. En bedoelt ie dan met oneindig dat je ze oneindig ver kan draaien, dus dat je snel tever draait?
Poster: AdenFarleigh
?
Normaliter stel je in je DAW een begin- en eindpunt in, bv een schaal van 0 - 100. Verder kun je dus niet draaien. De knobs op tal van midi-keyboards hebben geen beperkingen. Je kunt ze in feite dol draaien waardoor je iedere keer dat je het programma opnieuw start de knob weer moet syncen met je DAW.
Poster: Luxx
..heb je ervaring hiermee? want dit is totaal de issue niet met oneindige knobs. ik kan me ook niet voorstellen dat dit een probleem is want als je een project opstart zijn alle knobs, of ze nou oneindig zijn of niet gewoon geassigned aan de juiste parameters. en juist omdat ze oneindig zijn staan ze juist altijd goed.. beetje lulverhaaltje wat je hier verteld.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.