Hello Djr's, ik las een tweet van nicky romero en daar kwam dit boekje in voor:? http://www.mixedinkey.com/Book/ hebben mensen ervaring met dit boekje? en is het?informatief genoeg? ?zoja weet iemand ook waar ik dit in nederland kan kopen/bestellen? thnx alvast
User edit by MrDurkk on 25-10-2012 @ 22:06:36 (13%)
What do you think about Beyond Beatmatching ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Er bestaat een programma van Mixed In Key, die kan je kopen (of downloaden waar ik je niks van ga uitleggen) en die geeft voor elk nummer die harmonische 'key'.
Ik zit ook al; ik zie toch gewoon?'Beyond Beatmatching - Take Your DJ Career to the Next Level' isfree to read online. ' staan. Maar het 'hardware' boek zul je inderdaad wel gewoon moeten aanschaffen.
Ik zou het wel graag als boekje willen hebben, als ik dan een keer geen laptop in de buurt heb en ik zit bijvoorbeeld in de trein dan kan ik mooi dat boekje gaan lezen
Uhm je kunt het sowieso gratis lezen bij hun op de site en anders is het $10,- voor een download in pdf formaat...? Daarnaast denk ik dat iedereen wel het programma word kent en overweg kan met plakken en knippen en thuis een printer heeft... verder zeg ik niks!
Poster: Gerdo Die software die genoemd worden zijn programma's waar mee je muziek kunt produceren!
Nee, MixedInKey heeft ook een eigen mashup-tool. Stelt volgens mij niet heel veel voor als ik die screenshots zie.
Gewoon een volume en EQ's automations maar dat kan je eigenlijk met elke DAW wel dus zie het voordeel er niet aan.
Ik heb die mashup een tijdje geleden aangekocht, maar dat is een verspilling van geld!? Je kunt inderdaad alleen het hoog/midden/laag en volume regelen en je kunt verre van nauwkeurig knippen en plakken.? Daarnaast is er een irritante master BPM die je niet uit kunt zetten.?
Het enige voordeel is dat je mp3 files kunt importeren dus dat je niet alles in .wav hoeft te hebben, maar dan is ook alles gezegd.
Mixed in key hoef je eigenlijk ook niet meer te kopen.. Rekordbox is gratis en doet hetzelfde alleen met een andere notering.? Eerder op dit forum had ik gezegd dat ik het camelot systeem prefereerde, maar ben inmiddels al gewend aan het andere.
1 member likes thisLees dit boek, ook nog eens goed voor je engels.
Drop Beats, Not Bombs
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.581 days. Post CommentThat would be 152.7 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...