ik ben beginnend dj en mix met virtual dj 7, met mijn hercules dj control mp3, en nanopad 2 gaat dat uitstekend, binnenkort krijg ik ook de nanokey en de nanocontrol, neem een kijkje op
User edit by hansdegids on 27-10-2012 @ 20:00:36 (6%)
What do you think about ik stel me ff voor ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Welkom! Ten eerste, kan je misschien wat meer over jezelf vertellen? Leeftijd genre etc. Ten tweede moet je je link even aanpassen, want nu verwijst hij naar, in dit geval, mijn soundcloud pagina ipv naar die van jou!
Welkom op DJR!
?
Inderdaad je link aanpassen Even vanaf je eigen pagina, dus bijvoorbeeld (in mijn geval zou dat zijn):?http://soundcloud.com/aden-farleigh
?
Veel plezier hier en met mixen!
ik ben heet nu de DJ MC MIMF ik mix graag met virtual dj 7 en mijn hercules dj control mp3 en mijn nanopad 2, ik krijg straks ook de nanokey en de nanocontrol, in de toekomst wil ik voor vrienden gaan draaien.
No new postings for 4.659 days. Post CommentThat would be 155.3 months or a whopping 12.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.