hoi ik ben dion en k kom uiot groesbeek ik dj nog niet zo lang want moet nog eerst even sparen voor dj spullen ik wil graag een djm 800, 2x cdj 1000mk2, efx 500, en headfone van pioneer maar als jullie nog andere surgesties hebben laat het me horen dank je.
What do you think about hoi ik ben dion ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hee Dion... welkom bij Resource... Vraagje: ga je eerst sparen en dan aanschaffen? of wil je alvast met wat DJ-Gear aan de slag gaan. Ik heb namelijk een collega die 2 stuks Pioneer CDJ-100 wegdoet voor leuke prijs. (kweenie of hier prijs genoemd mag worden?)
cdj 100 is goed om te beginnen dion. Zoals al vaker besproken, je moet echt eerst een basis aanleggen, en om direkt het mooiste setje te hebben is natuurlijk mooi, maar echt heel duur. Tenzij je een grote inkomsten bron hebt natuurlijk.
ja oke je moet ook een basis leggen maar als je eerst het ene koopt en daarna het andere ben je meer geld kwijt inplaats als je in 1 keer koopt wat je egt wilt
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.