Traktor Scratch Pro 2 Calibrate problemen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

SvD    posted on 23-10-2012 10:59
Hallo ,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wordt er een beetje gestoord van.
Zelf heb ik al geprobeerd om het probleem op te lossen natuurlijk door op internet te zoeken, maar tot nu toe nog geen succes.

Het gaat om het volgende:
Ik wil Traktor gebruiken met tijdcode media en ook gebruik maken van 'analoge media' (normaal vinyl).
Met de tutorial op www.traktorbible.com heb ik mijn Traktor Scratch setup zo opgesteld dat ik beide kan gebruiken zonder te schakelen tussen THRU modus en dek-modus.?http://www.traktorbible.com/articles/combining-timecode-and-vinyl-or-cd.aspx

Als ik een track laad, de naald op de timecodeplaat zet en calibreer dan toont ie het volgende:
Unknown Medium
Calib. failed
Low Input

en soms:
Vinyl 15 min
Low Input

Mijn set-up:
Macbook Pro Retina 2,6 GHz, 8 GB RAM met Mountain Lion 10.8.2
Traktor Audio 10
Pioneer DJM 800 mixer
2x Technics SL1210 MK5G
?
Ik ben er vrij zeker van dat ik alles goed heb aangesloten en alles gecontroleerd heb wat ik erover ko vinden op internet en in de Traktor Manual. Ook heb ik de nieuwste drivers geinstalleerd.
Wet iemand waar het probleem zit??

Alvast mijn dank!

Szymon

What do you think about Traktor Scratch Pro 2 Calibrate problemen ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 23-10-2012 20:14
Heb ke wel in je Audio10 setup de kanalen op Phono input gezet. Zo niet gaat het niet goed werken. Die kan je vinden in je audio device setup. Effe naar programmas, mapje native instuments openen en de audio10 icon aanklikken en de input op Phono Zetten.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
SvD    posted on 23-10-2012 20:29
Poster: Dolivieira
Heb ke wel in je Audio10 setup de kanalen op Phono input gezet. Zo niet gaat het niet goed werken. Die kan je vinden in je audio device setup. Effe naar programmas, mapje native instuments openen en de audio10 icon aanklikken en de input op Phono Zetten.

Dank je wel voor de tip, maar dat heb ik al gedaan. Ze staan op Phono input, dus daar ligt het niet aan....
Dolivieira    posted on 24-10-2012 17:15
Okay ? Vreemd verhaal dan.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

262 Users online: AudioRelives & 16 Guests (245 Unknown)
Pages generated today : 9.642
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.643