.rar bestanden opent niet in logic
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 22-10-2012 20:51
Beste djr,

Vandaag was ik eens gaan kijken naar Sample packs. Na een beetje rondkijken zag en las ik dat Vengeance packs heel erg populair zijn en door velen als essentieel gezien worden. Dus deze wilde ik eens uitproberen.?

Gelijk tot een aankoop overgaan wil ik niet. Dus ik heb snel een pack gedownload om er een te proberen. Als deze bevalt wil ik hem uiteraard kopen. Maar toen hij gedownload was kon ik alleen de bestanden openen in vlc player. Dus kon ik het pack nog niet uitproberen.?

Dus nu de vraag, Hoe krijg ik de sample's werkent in Logic? Zodat ik ze uit kan proberen

Alvast bedankt,

What do you think about .rar bestanden opent niet in logic ??

Vote :   

djmathijs    posted on 22-10-2012 22:32
Je moet er eerst voor zorgen dat je het rar bestand uitpakt, daarna kun je ze opzoeken dmv de media browser in Logic.
maartenw    posted on 22-10-2012 22:33
Poster: djmathijs
Je moet er eerst voor zorgen dat je het rar bestand uitpakt, daarna kun je ze opzoeken dmv de media browser in Logic.

En je raad het al, hoe moet ik het uitpakken? Haha
D-Jesse    posted on 22-10-2012 22:38
Google is your friend. Maargoed, download Izarc. open het .rar bestand in izarc en klik dan op de map in izarc, en dan op extract to - en kies dan de plek waar je het uitgepakt wilt hebben
DJSHAK3S    posted on 23-10-2012 08:06
Ik gebruik hier winrar voor, installeer het programma en daarna rechtermuisknop op het rar bestand en klik op hier uitpakken
b-man    posted on 23-10-2012 08:47
.rar is een gecomprimeerd bestand, net zoals .zip is

Gewoon even naar www.rarlab.com en daar kun je de software downloaden.
D-Jesse    posted on 23-10-2012 13:27
ik gebruik geen winrar, want heb geen zin om te betalen :p
LouisCasper    posted on 23-10-2012 13:30
Ga naar de Mac Appstore op je computer en download The Unarchiver, die is gratis.
http://www.louiscasper.com
Stefjuuh    posted on 23-10-2012 19:12
Ik heb ook logic op mn windhoos-bak....
En Winrar draait als een trein op mn macbook!

nee, even zonder grappen; Let even op wat je iemand aanraadt, niet iedereen gebruikt jouw computer. Winking my eye
Enne, Winrar is wel gratis, gewoon die melding wegklikken.

Ik gebruik rarexpander, doet wat t moet doen. Zoek anders gewoon even op 'open .rar osx' en je vindt ongetwijfeld een aantal goede opties.

Kan je aanraden een mapje op je computer te maken waar je al je samples in zet, anders ga je geheid de helft kwijtraken.
D-Jesse    posted on 23-10-2012 19:58
Huh wel? Ik moet elke keer klikken op evaluatie versie ding? en dat is na een tijdje verlopen. En had je het tegen mij van let even op wat je iemand aanraad?
Luxx    posted on 23-10-2012 20:17
Poster: D-Jesse
Huh wel? Ik moet elke keer klikken op evaluatie versie ding? en dat is na een tijdje verlopen. En had je het tegen mij van let even op wat je iemand aanraad?

die evaluatie gaat echt oneindig door. misschien 21 december 2012 (doomsday) dat de evaluatie stopt. misschien is dat wel hetgene wat de maya's voorspelt hadden al die tijd
www.mothermusic.nl
Gery    posted on 27-10-2012 16:03
voor mac unrarx, voor win gewoon winrar, is 'betalend' maar je kan het onbeperkt gratis gebruiken..
DJ - Producer

This is an old Topic

No new postings for 4.689 days.
 Post CommentThat would be 156.3 months
or a whopping 12.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

309 Users online: 126 Guests (183 Unknown)
Pages generated today : 62.898
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.859.935