Ik zat weer eens wat te lezen en ik vroeg me af wat jullie van mijn site denken. Ik ben nu iets meer als een jaar aan het aankloten in Flash en Fireworks en ik moet zeggen dat ik het zelf niet eens zo beroerd vind. Maar meningen kunnen altijd verschillen
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ziet er erg goed uit, vooral je eigen site vind ik erg mooi.
de site van discotheek bomax vind ik iets minder, dit ook omdat je begint met een mooi frame en als je vervolgens een pagina kiest je hele scherm volstaat.
Die voor de Bomax heb ik met opzet gedeeltelijk met html gemaakt (mbv JAlbum) zodat de baas nog enigzins kan muteren. Van Flash heeft hij helemaal geen kaas gegeven. Het GB wil ik graag in PHP hebben, maar ik ben nog aan het kijken hoe ik die kan maken/lenen/jatten Dan wil ik dat ook integreren met Flash.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.