Hallo iedereen,
Nu sta ik echt bijna op het punt om Pioneer cdj's te kopen en echt te leren draaien met cd-spelers ipv mijn Numark Mixtrack.
Wel zit ik nog met 2 vraagjes:
1. Als ik mezelf cd-spelers aanschaf zou ik zowel met cd's leren draaien als met timecode. Ik had de pioneer cdj 800 & cdj 1000 op het oog, de cdj 1000 vooral omdat deze Hotcues heeft, maar ik vroeg me af of deze hotcues werken met timecode als je hotcues op voorhand geprogrammeerd hebt in traktor.
2. Los daarvan, ik gebruik traktor nu al een tijdje, en mijn nummers worden zo gerangschikt dat de meest recente onderaan in mijn lijst komen. Graag zou ik op een of andere manier een back up hiervan maken, want wanneer ik al mijn muziek kopieer worden de aanmaakdatums van deze bestanden aangepast naar de datum dat ze gekopieerd werden, en klopt deze lijst niet meer. (als jullie bergijpen wat ik bedoel)
Ik hoop dat mijn vragen niet te dom zijn in jullie ogen, maar wel alvast bedankt voor de moeite, en extra tips voor mijn aankoop van cd-spelers, timecode of gewoon tips om te draaien zijn ook steeds welkom!