Geen geluid op Traktor Kontrol S4 HELP!!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

yentltijssens    posted on 21-10-2012 09:18
Hey,
Ik ben een beginnelings DJ en ik heb de Traktor Kontrol S4 van Native Instruments gekocht.
Alles werkt perfect maar er is 1 iets noodzakelijks dat niet werkt.

Als ik op Traktor bij audio setup mijn audio device op mijn laptop instel dan komt het geluid uit de speakers die zijn aangesloten op mijn laptop, alles werkt dan perfect maar ik kan er geen headset aansluiten.

Als ik dan mijn speakers en mijn koptelefoon aansluit op mijn S4 en mijn audio op 'Kontrol S4 WDM Audio' of 'Kontrol S4 WDM Audio (WASAPI (Shared Mode))' zet komt er geen geluid. als ik op de play knop drukt speelt hij niets af en zie je geen trillingen bewegen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Alvast bedankt!
PS: sorry dat ik er geen foto's bij heb gestopt Happy, laughing
User edit by yentltijssens on 21-10-2012 @ 09:21:07 (1%)

What do you think about Geen geluid op Traktor Kontrol S4 HELP!! ??

Vote :   1 member likes this  

main    posted on 21-10-2012 10:25
1 member likes this  In t begin als je traktor opstart krijg je de keuze of je intern of extern wilt mixen. heb je extern aangevinkt?
yentltijssens    posted on 21-10-2012 10:29
Poster: main
In t begin als je traktor opstart krijg je de keuze of je intern of extern wilt mixen. heb je extern aangevinkt?

Als ik Traktor opstart staat er 'Switch audio to Traktor Kontrol S4?'
als ik op nee druk komt het geluid uit men laptop. Als ik op ja druk heb ik hetzelfde probleem als in mijn topic.
main    posted on 21-10-2012 10:36
1 member likes this  weet je zeker dat je alles goed geinstalleerd hebt, juiste drivers, juiste settings en alles staat open? Anders zou ik even op de site van native instruments rond kijken, wie weet vind je daar een oplossing!
Unidentified    posted on 21-10-2012 10:44
1 member likes this  Je moet je speakers ook niet aansluiten op je laptop, maar op je S4, daar zit namelijk je geluidskaart in.?
Heb je verder alle drivers ge?nstalleerd? (S4, Asio,...)

yentltijssens    posted on 21-10-2012 11:01
mijn speakers en mijn headset zijn aangesloten aan mijn S4 alle drivers zijn geinstaleerd maar als ik op de play toets druk speelt er niet af.
djcanta    posted on 21-10-2012 17:20
ff mee terug naar je dealer die kan je precies uitleggen hoe 't werkt Happy, laughing
2 x SL1200 MK2 || Dateq XTC || Serato SL3 ||

This is an old Topic

No new postings for 4.586 days.
 Post CommentThat would be 152.9 months
or a whopping 12.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

177 Users online: 20 Guests (157 Unknown)
Pages generated today : 31.511
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.704.463