[TK] Produce PC inclusief Cubase
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sandr    posted on 19-10-2012 22:01
Titel
Produce PC inclusief cubase
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Bieden
Transport
Voorkeur voor ophalen
Beschrijving
Een jaar of 3,5 geleden heb ik een PC gekocht om te gaan producen. Ook kocht ik hierbij Cubase 4 een M-audio delta 1010 (inbouw geluidskaart) en M-audio Oxygen 49 midi keyboard. Wegens tijd gebrek ben ik nooit echt met producen aan de slag gegaan en ik denk dat de PC in totaal een keer of 30 is aangeweest in al die tijd. Hetzelfde voor het keyboard.

De PC staat dus bijna ongebruikt bij mij thuis en eigenlijk had ik hem al eerder moeten verkopen maar ik nam mezelf steeds voor om iets te gaan doen met de PC. Helaas is dit er ook nooit van gekomen en nu wil ik hem toch maar de deur uit doen. Voor een beginnende producer lijkt me dit prima. De PC draait op XP en er is vlot mee te werken. Cubase 4 staat erop en krijg je erbij net als de M-audio Delta 1010 kaart die erin zit. Daarnaast staat NI komplete 5 geinstalleerd (niet illegaal maar van een maat van me die hem ook bij mij heeft geinstalleerd toentertijd).

Ik heb niet veel verstand van computers maar toen ik hem kocht was het een snelle en ik dacht dat de PC iets van 900 euro gekost heeft.

Bijgevoegd wat printscreens van de PC, een foto van de kast en van Cubase (alle boekjes, dongel en zelfs keycord nog aanwezigWinking my eye

Voor een beginnende producer een prima set denk ik. De Oxygen 49 mag ook weg.

Doe ook leuk bod maar geen onzin biedingen want voor een laag bedrag hou ik de boel toch liever zelf of maak ik iemand uit de buurt er blij mee.

Foto's

cubasekastcubasekomplete5

Play that funky music white boy....

What do you think about [TK] Produce PC inclusief Cubase ??

Vote :   

Luxx    posted on 19-10-2012 22:28
misschien nuttige info:?
- RAM geheugen
- grootte van hardeschijf
- wat voor kast er omheen zit
- hoeveel USB ports/andere ports
- zijn er uitbreidingsmogelijkheden

^
zomaar dingen die net in me opkomen want de stelling: 'produce pc'?zegt heel weinig.

overigens is de processor die je hebt echt retesnel. zeer goede chip met nog genoeg ruimte om te overclocken naar 3.6 ghz.

ter vergelijking: mijn macbook pro uit mid 2012 draait op 2,5 ghz met overclock tot 3,1 ghz
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 19-10-2012 @ 22:30:01 (59%)
D-Jesse    posted on 19-10-2012 22:36
Hoeveel voor het keyboard? Ik weet nog niet zeker of ik binnenkort ereen ga aanschaffen, maar als mijn ouders agree'en iig wel :p. dus hoeveel had je in gedachte?
Sandr    posted on 20-10-2012 08:46
Poster: Luxx
misschien nuttige info:?
- RAM geheugen
- grootte van hardeschijf
- wat voor kast er omheen zit
- hoeveel USB ports/andere ports
- zijn er uitbreidingsmogelijkheden

^
zomaar dingen die net in me opkomen want de stelling: 'produce pc'?zegt heel weinig.

overigens is de processor die je hebt echt retesnel. zeer goede chip met nog genoeg ruimte om te overclocken naar 3.6 ghz.

ter vergelijking: mijn macbook pro uit mid 2012 draait op 2,5 ghz met overclock tot 3,1 ghz

GoeieWinking my eye Ben niet zo van de computers dus vandaar. Maar hardschijf is 596 gig. Aantal USB poorten is 6 (4 achter, 2 voor)
Heb geen idee hoe ik het RAM geheugen kan zien en ik weet dat er een zwarte kast omheen zit maar gaat dit op merk/type of iets dergelijks?

Verder zitten er nog wel wat uitbreidings mogelijkheden onder en boven die ingebouwde geluidskaart maar wat dat allemaal is/kan?
?
Schiet iemand er wat mee op als ik fotos van de binnenkant maak?
Play that funky music white boy....
DJSHAK3S    posted on 20-10-2012 11:22
Sandr, download het programma SIW, (system information windows) die laat je alle onderdelen van de computer zien, maak er ef een printscreentje van en iedereen kan alles zien. processor is zeker niet slecht, ik heb de grote broer hiervan, de quad core versie.
DJ_IVI-R    posted on 03-11-2012 19:24
je windows serie nummer staat open en bloot..
www.nikan.be
Roov    posted on 04-11-2012 00:28
Poster: DJSHAK3S
Sandr, download het programma SIW, (system information windows) die laat je alle onderdelen van de computer zien, maak er ef een printscreentje van en iedereen kan alles zien. processor is zeker niet slecht, ik heb de grote broer hiervan, de quad core versie.

Uitvoeren/run -> dxdiag. Je hebt geen programma nodig om je specificaties te zien.
Sebasz    posted on 04-11-2012 11:14
Poster: Luxx

Mwoah moet ik toch even op inhaken. De E8400 stamt uit januari 2008 en is dus bijna 5 jaar oud. Aantal GHz zeggen eigenlijk geen ruk: een Intel Core i7 van 2,2 GHz blaast die E8400 eruit. Al klok je de E8400 op 4 GHz ofzo. Zelfde geldt voor jouw Macbook. Die is ook op 2,5 GHz v????l sneller dan de E8400.

Dus nee, die processor is zeker niet retesnel.

Poster:?DJ_IVI-R
je windows serie nummer staat open en bloot..

Ach 't is Windows XP Home Edition dus who cares?Foot in Mouth
User edit by Sebasz on 04-11-2012 @ 11:23:49 (22%)

This is an old Topic

No new postings for 4.704 days.
 Post CommentThat would be 156.8 months
or a whopping 12.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

262 Users online: 84 Guests (178 Unknown)
Pages generated today : 19.544
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.291.324