Even een vraag mbt Ableton:
?
Ik heb van de week mijn C drive van mijn pc even leeggehaald en alles opnieuw geinstalleerd, dus ook Ableton.
Gisteren begonnen aan een nieuwe liveset, deze gewoon opgeslagen zoals ik altijd al deed. Maar, toen ik deze vanmorgen wilde laden, laadde hij de liveset met alle samples, vst's etc, speelt ook gewoon af MAAR er komt nul geluid uit mijn speakers. Wanneer ik alle samples/miditracks etc apart opsla en vervolgens open in een nieuwe liveset doet hij het gewoon weer.
?
Dan start ik mijn computer opnieuw op, open de liveset weer en ik ben weer terug bij af, geen geluid.
Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik zat zelf te denken aan de cache/temp folders, maar so far no luck..
?
Thanks alvast!
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
What do you think about Ableton livesets loadprobleem ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Right. Probleem alweer opgelost... Heb de temporary folder gewoon naar een andere hdd verplaatst en nu gaat ie weer als een zonnetje!
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
This is an old Topic
No new postings for 4.586 days. Post CommentThat would be 152.9 months or a whopping 12.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.