Ik ben al heel lang aan het zoeken naar een specifiek genre van een nummer. Het gaat om techno nummer genaamd Just van la pe?a. Het is absoluut een Techno nummer. Maar als ik zoek onder Techno bij veel bekende muziek site's zoals beatport, dancetunes... dan vind ik vaak muziek die toch wat rustiger is. Weten jullie welk genre dit nummer dan wel is. Of welk label dit soort muziek veel uitbrengt.
Het is zoals RyanSilva al zegt inderdaad Tech House. Dit hoor je snel aan het energieniveau van het nummer dat vrijwel het hele nummer gelijk blijft en de 'slepende' melodie; als je een paar Tech House-nummers beluistert zul je begrijpen wat ik bedoel. Btw, als je dit nummer op Beatport opzoekt, dan kun je het genre gewoon zien staan. Niet mijn muziek btw.
Inderdaad beter zoeken.? Het nummer zelf staat gewoon op beatport en daar staat keurig bij vermeld dat het Tech House is.? Als je vervolgens op beatport op de knop 'genres' gaat staan kun je daar Tech House aanklikken en voila: een wereld gaat voor je open. Allemaal tussen de 124 en 127bpm in.
Het is inderdaad Tech House, te herkennen aan de basslijn en de percussie in dit geval. Het heeft echter wel een veel en veel breder spectrum aan BPM, mikedhanpat...
Poster: mikedhanpat Ja maar het overgrote meerendeel valt wel binnen die bandbreedte toch.
?
Denk dat als je zegt dat het meeste tussen de 120-128 dat je dichter in de buurt komt
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
This is an old Topic
No new postings for 4.720 days. Post CommentThat would be 157.3 months or a whopping 12.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.