Oude Logic windows
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

D-Jesse    posted on 17-10-2012 21:24
Yo DJRs

Ik weet dat sinds een aantal versies Logic er alleen nog is voor de Apple pc's.
Maar nu ben ik benieuwd naar hoe Logic werkt. Maar heb geen Mac.
Dus ik vroeg me af, dat als ik een Logic versie download (Embarassed) die nog voor windows bestaat, ik dan een goede indruk van Logic krijg, en ik daar ook nog goed in kan producen, of dat dat eigenlijk een KUT idee is omdat Logic heel erg vernieuwend is geweest in de latere, alleen voor mac, versies.

Kortom: Moeite waard om de Logic versie voor Windows uit te proberen, of is dat geen doen?

Happy, laughing

What do you think about Oude Logic windows ??

Vote :   

Xurion    posted on 17-10-2012 21:39
Ik wist niet eens dat er een versie van Logic was die onder Windows heeft gedraait.. Over welke versie heb je het dan?
D-Jesse    posted on 17-10-2012 21:44
Poster: Xurion
Ik wist niet eens dat er een versie van Logic was die onder Windows heeft gedraait.. Over welke versie heb je het dan?

Ik dacht dat Logic t/m versie 5 of 6 voor windows beschikbaar was. Ik weet zeker dat het er voor windows was. Vanaf de 6/7de is het alleen voor mac gegaan
Luxx    posted on 17-10-2012 22:01
Logic was er voor windows totdat Apple eMagic opkocht en het Mac only maakte.

je kan eventueel een oude windows versie op de kop tikken maar ik zou het de moeite niet waard vinden aangezien we ondertussen al veel verder zijn en het niet een goed beeld zou geven. wil je logic dan moet je toch echt een mac zien te regelen.

niet getreurd overigens, een 2e hands MacMini draait logic al prima en die kosten nieuw al geen drol
www.mothermusic.nl
D-Jesse    posted on 17-10-2012 22:17
Thanks Luxx, dat was precies het antwoord waar ik naar zocht. Dat het dus niet de moeite waard is omdat ze al veel verder zijn.

Kijken of ik dan een macje op de kop kan tikken! En wat je zegt, als die logic prima kan draaien zou het fijn zijn
Luxx    posted on 17-10-2012 22:21
Poster: D-Jesse
Thanks Luxx, dat was precies het antwoord waar ik naar zocht. Dat het dus niet de moeite waard is omdat ze al veel verder zijn.

Kijken of ik dan een macje op de kop kan tikken! En wat je zegt, als die logic prima kan draaien zou het fijn zijn

zorg gewoon dat je niet ouder dan 2011 gaat en dat je eventueel een RAM uitbreiding er in moet plaatsen (minimaal 4, ik prefereer 8)
www.mothermusic.nl
D-Jesse    posted on 18-10-2012 12:37
Ha das dan duidelijk, thx. Maar je hebt het over een macmini, maar als ik dat opzoek vind ik een of ander kastje? :p

Of bedoelde je gewoon een macbook (laptop) ?
b-man    posted on 18-10-2012 12:53
mac mini is een mini 'pc'

hier kun je een toetsenbord, muis en beeldscherm aankoppelen en je bent klaar.
D-Jesse    posted on 18-10-2012 13:07
Oooohwww, huh wat grappig. dat kende ik helemaal niet!.. Wil wel eht liefst apple toetsenbord hebebn, beeldscherm heb ikzelf wel... Weet jij Luxx, of anderen, of gewoon een macbook ook goed is voor Logic, of is dat weer duurder dan een mac mini?
b-man    posted on 18-10-2012 13:21
Goedkoopste mac mini is ? 609

muis ? 70
toetsenbord ? 70

en de goedkoopste macbook 13inch ?1.270 (zit je wel met een klein scherm)
User edit by b-man on 18-10-2012 @ 13:22:28 (1%)
D-Jesse    posted on 18-10-2012 13:25
En weet je ongeveer de 2de hands prijs? Want de bovenstaande prijzen zijn me iets te duur haha. Vond net een mac mini op marktplaats, 250 euro incl toetsenbord + muis, maar die kwam uit 2005....
Luxx    posted on 18-10-2012 13:27
Poster: D-Jesse
Oooohwww, huh wat grappig. dat kende ik helemaal niet!.. Wil wel eht liefst apple toetsenbord hebebn, beeldscherm heb ikzelf wel... Weet jij Luxx, of anderen, of gewoon een macbook ook goed is voor Logic, of is dat weer duurder dan een mac mini?

er zitten mensen in mijn klas die produceren met Logic Pro op een Macbook. dat is dus Macbook. niet Macbook Pro. zo'n oud ding met zwart plastic eromheen. lijkt gewoon te werken.
www.mothermusic.nl
b-man    posted on 18-10-2012 13:30
http://bit.ly/QvHbxj

http://bit.ly/VdKXTR

qua specs zien die er wel goed uit. Bij de 2de zal wel geheugen bij moeten, maar dit kost bij de MyCom ook niks meer..
D-Jesse    posted on 18-10-2012 13:54
Oke thx guys ga er naar kijken! Een van jullie die toevallig weet of Mac OS goed werkt op HP laptops? Heb namelijk nu nog effe een 2de ?hp laptop en vroeg me af of dat goed werkt, apple software op laptop's die bedeolt zijn voor Windows..
Luxx    posted on 18-10-2012 13:58
dat kan, maar kost je enorm veel moeite. daarom koop je een mac.
het kan ook niet legaal. in de licentie overeenkomt van apple staat nadrukkelijk beschreven dat je OSx alleen op Apple computers mag installeren.
voor meer info check je?http://www.hackintosh.com
www.mothermusic.nl
User edit by Luxx on 18-10-2012 @ 14:02:26 (100%)
b-man    posted on 18-10-2012 14:32
of http://www.hackint0sh.org

en hier kun je kijken of je hardware geschikt is voor mac osx http://wiki.osx86project.org/wiki/index.php/Main_Page
User edit by b-man on 18-10-2012 @ 14:36:09 (100%)
D-Jesse    posted on 22-10-2012 19:26
Oke thx guys, denk dat ik toch een beeeeetje legaal blijf en gewoon lekker windows hou, en effe doorspaar voor een Mac Happy, laughing

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

190 Users online: 148 Guests (42 Unknown)
Pages generated today : 68.005
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.865.042