Poster: MrQreeny
Eerste tip die ik ooit kreeg, wat ook nog eens een hele goede is:
Zorg dat de dames gaan dansen, de mannen komen dan vanzelf wel :D
Poster: FASA
Doe wat je zelf leuk vind. Je gaat draaien voor jezelf, dat je er andere mee kunt plezieren is tof maar je moet het zelf leuk blijven vinden.
Poster: Bjonson
@arty?
?
nou ik draai tog egt voor me zelf en wil geboekt worden voor wat ik doe , en ik kan daarom dus niet begrijpen dat jij er voor kiest om iets te draaien wat je zelf minder leuk vind zolang je maar in clubs mag draaien en daardoor terug mag komen.?
Poster: ArTy
en daarom draai ik ongeveer 100x per jaar buiten de deur en jij waarschijnlijk een keer of 15.. Begrijp me niet verkeerd hoor maar het is gewoon een keuze die je maakt. Ik draai graag voor het publiek en kan er voor een student een leuke boterham mee verdienen en het is nog leuk werk ook. Nu vind ik top40 ook niet heel verschrikkelijk om te draaien hoor dus dat scheelt wel iets. Als je vaak wil draaien moet je je nou eenmaal aanpassen aan de markt. De markt wil op het moment commerciele muziek dus dan draai ik dat. Ik heb overigens ook veel respect voor de dj's die gewoon hun eigen ding doen en niet voor de gigs gaan. Ga in elk geval nooit een gig aan die je niet aankan. Ga dus ook nooit zomaar op een 90's party draaien als je geen verstand van de nummers uit die tijd hebt! (Nog een tip)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.